حل مشکلات کامپیوتری - رفع تلفنی مشکلات کامپیوتری

آموزش نصب پرینتر

آموزش نصب اسکنر

آموزش نصب ویندوز

آموزش نصب درایور های کامپیوتر

نرم افزارهای تخصصی

اکتیو کردن ویندوز 10

اکتیو کردن آفیس

حل مشکل کند شدن کامپیوتر

نصب آنتی ویروس 

حل مشکلات نرم افزاری

یاسر نیساری

مشاهده مشاور

امیر ابوترابی

مشاهده مشاور

سپهر رستمی

مشاهده مشاور

امیر سخن صفت

مشاهده مشاور

سیدحسن موسوی

مشاهده مشاور

محمدجواد سرلک

مشاهده مشاور

 

حل مشکلات کامپیوتری – رفع تلفنی مشکلات کامپیوتری 

در صورتیکه هرگونه سوال و مشکل در حوزه سخت افزار و نرم افزارهای عمومی کامپیوتر دارید می توانیدسوالات خود را از کارشناسان ما در مرکز حل مشکلات کامپیوتری مطرح نمایید همچنین این امکان وجود دارد همکاران ما از طریق ریموت به مشکل شما را حل نمایند. شما جهت برقرار ارتباط با بخش پاسخگویی تلفنی به سوالات و مشکلات کامپیوتری و موبایل بعد از خرید بسته مکالمه تلفنی  تماس برقرار نمایید و داخلی مورد نظر خود را شماره گیری نمایید.

حل مشکلات کامپیوتری

حل مشکلات کامپیوتری برای اطمینان از اینکه همه چیز در رایانه شما به خوبی کار می‌کند و هیچ مشکل ناخوشایندی وجود ندارد، ضروری است. با این وجود ممکن است این سوال برای شما پیش آید، که عیب یابی کامپیوتر چیست؟ بنابراین، از آنجایی که کامپیوتر یک ماشین ناقص با سیستم فعال معروف به نرم افزار است که پس از سال ها استفاده ممکن است دچار یکسری از مشکلات شود، برای شناسایی علائم مشکل نیاز به عیب یابی کامپیوتر شخصی شما است. برای حل موثر مشکل در دست، اولین مرحله عیب‌یابی رایانه، جمع‌آوری اطلاعات در مورد مشکل مانند عملکرد نامطلوب است. پس از شناسایی مشکل، مرحله بعدی که باید انجام شود، از بین بردن تمام علل بالقوه مشکل است. همچنین، بسته به مشکل رایانه، مراحل بیشتری برای ریشه‌یابی و حل آنلاین مشکلات کامپیوتری و عیب‌یابی مؤثر مورد نیاز است. بدون هیچ مقدمه ای، ما اینجا هستیم تا به همه، به ویژه کسانی که از نظر فنی تبحر ندارند و کاملاً نمی دانند که چگونه مشکلات کامپیوتری را شناسایی کنند، نحوه عیب یابی برای یافتن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری روی رایانه شخصی و نحوه کارآمدی آنها را توضیح دهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، به طور کامل به حل مشکلات کامپیوتری در ادامه خواهیم پرداخت.

حل مشکلات کامپیوتری

حل مشکلات سخت افزاری کامپیوتر

وقتی از کامپیوتر استفاده می کنید، هیچ کس دوست ندارد که با مشکلات کامپیوتری دست و پنجه نرم کند. هدف یک رایانه شخصی این است که کارآمدتر کار کند و کار را بسیار سریعتر انجام دهد؛ اما با وجود یکسری از مشکلات کامپوتری کار با رایانه شخصی سخت می شود. با این وجود، از آنجایی که قرار نیست رایانه‌ها برای همیشه دوام بیاورند، مشکلات فنی به وجود می‌آیند که می‌تواند باعث دردسر زیادی شود.که در این مواقع نیاز به حل تلفنی مشکلات کامپیوتری خواهید داشت. ذکر این نکته ضروری است که اگرچه بسیاری از کاربران رایانه شخصی می دانند چگونه از رایانه خود به طور درست استفاده کنند، اما ممکن است هیچ دانش قبلی در مورد چگونگی رفع یا شناسایی نقص های فنی دستگاه خود نداشته باشند.رفع مشکلات کامپیوتر در حوزه سخت افزار نیاز به تجربه بالایی دارد و در نتیجه شما باید از یک کارشناس با تجربه رفع تلفنی مشکلات کامپیوتری استفاده نمایید. مشکلات عمده سخت افزاری مانند مشکلات صفحه کلید، مشکلات ماوس، مشکلات سیم برق و مشکلات مادربرد؛ ممکن است بدون داشتن تخصص قبلی در این مورد چالش برانگیز باشد. بنابراین در ادامه به حل مشکلات کامپیوتری که ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد، می پردازیم.

همچنین مطالعه نمایید: نصب دوربین مدار بسته

چه خدمات دیگری در مرکز حل آنلاین مشکلات کامپیوتری انجام می شود؟

1- حل تلفنی مشکل کند شدن ویندوزپ
2- رفع مشکل غیر فعال شدن نرم افزار آفیس
3- حل مشکلات نرم افزارهای تخصص کامپیوتر
4- حل تلفنی مشکلات ویروسی شدن ویندوز کامپیوتر
5- حل مشکلات کامپیوتر در حوزه سخت افزاری
6- رفع مشکلات کامپیوتر در حوزه مینی کیس ها
7- رفع مشکلات کامپیوتری در حوزه شبکه و تجهیزات آن

برای رفع مشکلات کامپیوتری خاص در رایانه های شخصی چه کاری می توان انجام داد؟

ما برخی از مشکلات سخت افزاری خاص و اینکه کاربران چگونه می توانند با استفاده از پیشنهادات مفید از متخصصان فناوری ما، به حل مشکلات کامپیوتری خود رسیدگی کنند را در نظر گرفته ایم. کارشناسان بخش رفع تلفنی مشکلات کامپیوتری در گروههای مختلف آماده ارائه خدمات کامپیوتر به شما می باشند و شما می توانید با تماس با شرکت به بخش مورد نظر خودتان برای رفع مشکلات کامپیوتر خود اقدام نمایید

1-کامپیوتر آهسته کار می کند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر شما ممکن است کند کار کند. با عیب یابی وضعیت ممکن است راه حلی پیدا شود:

  • رایانه خود را مجدد راه اندازی کنید.
  • حذف تمام برنامه های پس زمینه که سرعت کامپیوتر شما را کاهش می دهد.
  • حذف فایل های موقت و غیر ضروری
  • آزاد کردن فضای هارد دیسک برای جلوگیری از کندی کامپیوتر
  • اسکن برای ویروس ها و بدافزارها
  • به روز رسانی ویندوز
  • افزایش سرعت سخت افزار

این ها تعدادی از مشکلاتی می باشد که ممکن است برای شما نیز به وجود بیاید و قطعا برای حل اینها نیاز به یک تکنسین حل آنلاین مشکلات کامپیوتری خواهید داشت.

با امتحان همه موارد بالا، مشکل مشخص می شود و می توان یک کامپیوتر کند را دوباره زنده کرد! اما اگر همچنان با انجام مراحل بالا باز هم با مشکل کندی کامپیوتر خود مواجه هستید؛ ما به شما توصیه می کنیم با کارشناسان و متخصصان ما در این حوزه تماس بگیرید. آن ها تمام سعی خود را می کنند به بهترین نحو ممکن مشکل شما را برطرف کنند.دقت در نکات بالا کمک خوبی به شما برای حل تلفنی مشکلات کامپیوتری می کند.

اعزام کارشناس برای حل مشکلات کامپیوتری 

یکی از فعالیت های شرکت های کامپیوتری اعزام تکنسین تعمیر کار برای حل مشکلات کامپیوتری در محل می باشد. این تکنسین ها می توان مشکلات کامپیوتری شما را به صورت حضوری حل نمایند. برای درخواست کارشناس حضوری حل مشکلات کامپوتری می توانید با این مراکز تماس گرفته و درخواست کارشناس دهید. دقت نمایید که فعالیت این سایت در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری به صورت آنلاین می باشد و در وجهه اول تلاش در حل تلفنی مشکلات کامپیوتری دارد.

2-جل آنلابن مشکلات کامپیوتری که روشن نشود

یکی از مشکلاتی که برای رفع مشکلات کامپیوتری به آن نیاز خواهید داشت موضوع روشن نشدن کامپیتر می باشد.هیچ چیز برای یک کاربر رایانه شخصی دردناک تر از زمانی که رایانه او روشن نمی شود، وجود ندارد. اولین سوالی که پیش می آید؛ چرا کامپیوتر روشن نمیشه، چه کاری می توان کرد؟ با عیب یابی مشکلاتی مانند عدم اتصال کابل برق، معیوب بودن دوشاخه برق، معیوب بودن نرم افزار شخص ثالث، کابل برق خراب، دکمه منبع تغذیه، منبع تغذیه نادرست یا باتری خراب، راه حلی برای این مشکل پیدا می شود. مشکلات احتمالی مانند خرابی سخت افزار، مشکلات شدید سیستم عامل، ویروس، مشکل قابل توجه UPS یا محافظ برق و چندین مشکل سخت افزاری ممکن است علت خاموش شدن غیرمنتظره باشند.در این قسمت می توانید از همکاران ما در مرکز حل تلفنی مشکلات کامپیوتری کمک بگیرید.

3- CPU شما بیش از حد گرم می شود

اگر CPU (واحد پردازش مرکزی) شما بیش از حد داغ شود، می تواند بر عملکرد رایانه شما تأثیر بگذارد. اگر بیش از حد گرم شود، CPU سرعت خود را کاهش می دهد تا گرما را کاهش دهد. ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که رایانه شما بیش از حد گرم می شود، مانند تجمع گرد و غبار در داخل رایانه یا تهویه ضعیف سیستم شما باعث این اتفاق می شود.دقت نمایید که موضوع سی پی یو بسیار حساس می باشد و در صورتی که سی پی یو سیستم شما داغ کرده باشد باعث کندی سیستم شما می شود.

حل آنلاین مشکلات نرم افرازی کامپیوتر

وجود برنامه های نرم افزاری کامپیوتری در رایانه شخصی ضروری است. بدون آن، کامپیوتر شما به اندازه یک دوربین بدون کارت SD بی فایده است! وجود نرم افزار روی لپ تاپ ضروری است، زیرا مجموعه ای از داده ها یا دستورالعمل های رایانه ای است که به کامپیوتر شما می گوید چگونه به درستی کار کند. سیستم‌های نرم‌افزاری توسعه‌یافته توسط مایکروسافت که معمولاً به عنوان ویندوز شناخته می‌شوند، بسیار خوب ساخته شده‌اند و به شدت توصیه می‌شوند. گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری ممکن است پیش بیاید و برای یافتن مورد و جلوگیری از تکرار آن، عیب یابی لازم است. ما برخی از رایج ترین مشکلات مبتنی بر نرم افزار در رایانه را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

1-حل مشکلات نرم افزار قدیمی

یکی از دیگر مواردی که در بخش حل مشکلات کامپیوتر مورد بررسی قرار می گیرد بح قدیمی بودن نرم افزار ها و ویندوز می باشد.اگر از نسخه قدیمی سیستم عامل، برنامه یا درایور استفاده می کنید، ممکن است با سخت افزار یا نرم افزار جدید سازگار نباشد. این مشکل سازگاری می تواند باعث ایجاد مشکل در کامپیوتر شما شود و حتی منجر به خرابی شود. یکی از راه های مقابله با این مشکل، به روز رسانی نرم افزار است. مطمئن شوید که از آخرین نسخه سیستم عامل خود و همچنین برنامه هایی که اغلب استفاده می کنید؛ بهره می برید. بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری به‌طور منظم به‌روزرسانی‌هایی را برای محصولات خود منتشر می‌کنند، بنابراین بررسی به‌روزرسانی‌ها می‌تواند به کارکرد روان رایانه شما کمک کند. همچنین می توانید نرم افزار خود را به جدیدترین نسخه ارتقا دهید. این ممکن است سازگاری بهتر با سخت افزار و نرم افزار جدیدتر و همچنین بهبود عملکرد رایانه شما را فراهم کند.

همچنین مطالعه نمایید: حل مشکلات شبکه های کامپیوتری

2- حذف فایل ها و برنامه های غیر ضروری

یکی از راه‌های تمیز کردن هارد دیسک و بهبود عملکرد رایانه، حذف فایل‌ها و برنامه‌های غیرضروری است. حذف دستی فایل‌های غیرضروری می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد، اما راهی عالی برای حذف فایل‌هایی است که دیگر نیازی ندارید. با انجام اینکار به بهبود عملکرد کامپیوتر خود تا حد زیادی کمک می کنید.برای رفع مشکلات کامپیوتری حذف فایل ها و برنامه های غیر ضروری می توانید از مشاوره کارشناسانی که در این زمینه تخصص کافی دارند استفاده نمایید.

3-درایورهای قدیمی

درایورها قطعات نرم افزاری هستند که به سخت افزار شما اجازه می دهند با سیستم عامل و سخت افزار شما ارتباط برقرار کند. اگر درایورهای قدیمی دارید، این می تواند باعث مشکلاتی از جمله عملکرد کند شدن کامپیوتر شما شود.

حل مشکلات کامپیوتری

برقراری تماس تلفنی با پشتیبانی حل مشکلات کامپیوتری

ما برای برطرف شدن مشکلتان یک واحد پاسخگویی تلفنی و آن لاین برای شما در نظر گرفتیم. شما می توانید به صورت شبانه روزی و هر روز هفته با شماره گیری تلفن 9099070545 با کارشناسان و متخصصان کامپیوتر صحبت کنید. شما با صحبت کردن با کارشناسان ما به راحتی می توانید مشکلات کامپیوتری خود را چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برطرف کنید.

برای حل مشکلات رایانه ای خود می توانید با بخش رایانه کمک تماس برقرار نمایید

هزینه های حل مشکلات کامپیوتری چه قدر می باشد.

هزینه های رفع مشکلات کامپیوتری با توجه به اینکه مشکل شما از چه طریقی حل شده است متفاوت می باشد اگر مشکل کامپیوتری شما از طریق آنلاین حل شده باشد و همکاران اقدام به رفع تلفنی مشکلات کامپیوتری شما کرده باشند در نتیجه شما باید به ازای هر دقیقه مکالمه هزینه ای را به آنها بپردازید اما اگر برای رفع مشکلات کامپیوتری شما به صورت حضوری اقدام شده باشد علاوه بر هزینه تعمیرات شما باشد هزینه ایاب و ذهاب را نیز به آنها بپردازید.

نتیجه گیری

به رایانه خود کمک کنید تا آنطور که باید عمل کند؛ زیرا یک رایانه با عملکرد مناسب بسیار در زمان شما صرفه جویی می کند. اگر متوجه شدید سرعت کامپیوتر شما شروع به کند شدن کرده است، از نکات بالا برای بررسی علل احتمالی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگتر استفاده کنید. اگر نمی‌توانید بفهمید که چرا رایانه‌تان به خودی خود دچار مشکل شده است؛ یا اینکه برای حل مشکلات کامپیوتری به کمک بیشتری نیاز دارید، کارشناسان پاسخگو 24 همیشه برای کمک در دسترس هستند. آیا دوست دارید در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما در مدیریت حل تلفنی مشکلات کامپیوتری خود کمک کنیم بیشتر بدانید؟ پس همین امروز با ما تماس بگیرید و به ما اجازه دهید کار را برای شما انجام دهیم.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت