مشاوره خرید موبایل

امیر سخن صفت

مشاوره در زمینه IT

امیر ابوترابی

مشاوره خرید گوشی و لپتاپ

جهت برقراری ارتباط با مشاور ارز دیجیتال بعد از خرید بسته مشاوره اقدام به تماس با شماره 02191307970 نمایید، برای تماس با تلفن ثابت با شماره 9099070545 تماس بگیرید.

مشاوره خرید گوشی – مشاوره تلفنی خرید گوشی موبایل

این روزها کمتر کسی را می‌بینید که در حال کار با گوشی موبایل خود نباشد. پیشرفت فناوری جنبه‌های مختلف زندگی ما انسان‌ها را تغییر داده است. اگر چند سال قبل به کسی می‌گفتید به کمک یک ابزار کوچک می‌توانید با سرتاسر دنیا در ارتباط باشید و با دوستان و آشنایان‌تان به صورت زنده صحبت کنید به سلامت ‌عقل‌تان شک می‌کرد. اما حالا به کمک فناوری‌های به روزی که در صنعت تولید گوشی همراه به کار می‌رود این ارتباط نه تنها خنده‌دار نیست بلکه به جزء لاینفک زندگی‌هایمان تبدیل شده است.از اینرو مشاوره آنلاین خرید موبایل امروز بسیار کاربرد دارد و  افراد زیادی هستند که به دنبال خرید گوشی‌های هوشمندِ به روز و پیشرفته می‌گردند و دوست دارند از خدمات مشاوره خرید موبایل بهره‌مند شوند. اگر شما هم به دنبال خرید گوشی هستید و در انتخاب بین برندها شک دارید در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس قیمت

مشاوره خرید موبایل

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که به هنگام خرید موبایل باید در نظر داشته باشید بازه قیمتی است که می‌توانید پرداخت کنید. قبل از اینکه دست به جیب شوید و بخواهید پول‌هایتان را خرج کنید باید کلاه خودتان را قاضی کنید و ببینید چرا به دنبال خرید گوشی هستید. انتظارات خود را از خرید موبایل بنویسید و نیازهایی که قرار است به کمک گوشی موبایل برطرف کنید را هم یادداشت کنید. چه امکاناتی را می‌خواهید بر روی گوشی‌تان داشته باشید؟ آیا می‌خواهید عکس‌های بی‌نظیر و با کیفیت بگیرید؟ دوست دارید فضای ذخیره‌سازی زیادی بر روی گوشی داشته باشید؟دقت نمایید که برای دریافت مشاوره تلفنی خرید موبایل حتما باید بازه قیمتی خود را تعیین کرده باشید.

پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند مسیر انتخاب و خرید گوشی موبایل را ساده‌تر طی کنید. اگر از همان ابتدا بدانید چه می‌خواهید و قرار است به کجا بروید دیگر نگران هدر رفتن هزینه‌های خود نخواهید بود. هرچقدر امکاناتی که برای گوشی موبایل خود ذکر می‌کنید بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

مشاوره تلفنی خرید موبایل

خرید گوشی تا 2 میلیون تومان

اگر بودجه زیادی در دست ندارید و امکانات مدنظرتان هم زیاد نیست تا 2 میلیون هم می‌توانید گوشی‌های خوبی از بازار تهیه کنید. این گوشی‌ها معمولاً جزء گوشی‌های هوشمند و پیشرفته نیستند اما می‌توانند کارتان را راه بیندازند. چنین گوشی‌هایی برای استفاده روزمره مناسب هستند و بسیار ساده طراحی شده‌اند. به کمک این گوشی‌ها می‌توانید تماس برقرار کنید، پیام کوتاه بفرستید و گاهی از اوقات از رادیو به اخبار گوش فرا دهید. فقط به خاطر داشته باشید که با چنین قیمتی دیگر نمی‌توانید انتظار یک گوشی هوشمند همه کاره را داشته باشید.برای خرید گوشی تا 2 میلیون می توانید با مشاوره تلفنی خرید گوشی موبایل با ما همراه باشید

گوشی‌های ساخت برند نوکیا بهترین گزینه برای انتخاب در این رنج قیمتی هستند. گوشی‌هایی همچون Nokia C1 به دلیل طراحی ساده خود مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند و می‌توانند نیازهای روزمره تان را تا حد زیادی برطرف کنند.  در کنار نوکیا برند جی پلاس هم گوشی‌هایی با رنج قیمتی پایین دارد که امکانات‌شان برای افرادی که زیاد از گوشی استفاده نمی‌کنند قابل قبول است.

با دریافت مشاوره آنلاین خرید گوشی می توانید گوشیهایی را که در این رنج قیمت هستند اطلاعات خوبی کسب نمایید.

برخی از این گوشی‌ها همچون جی پلاس کیو 10 دارای دوربین قابل قبولی هستند و نمایشگر و باطری‌شان هم برای کاربران معمولی بسیار مناسب است. اگر به دنبال مشاوره خرید موبایل در رنج قیمتی 2 میلیون هستید بهتر است با کارشناسان ما در پاسخگو 24 تماس بگیرید.

راهنمای خرید گوشی با 3 میلیون تومان

اگر می‌خواهید از گوشی موبایل‌تان برای کارهای روزمره استفاده کنید و در عین حال به دنبال انجام کارهای سنگین همچون عکاسی، بازی یا دانلود نیستید با 3 الی 4 میلیون هم می‌توانید یک موبایل خوب خریداری کنید. دانش‌آموزان، خانم‌های خانه‌دار یا سالمند جزء افرادی هستند که می‌خواهند با 3 میلیون یا کمی بیشتر از آن یک موبایل کاربردی داشته باشند و خودشان را با آن سرگرم کنند.

در این رنج قیمت نیز شما نمیتوانید گوشی با امکانات بالایی را خریداری نمایید ولی شما می توانید با مشاوره آنلاین خرید گوشی بهترین انتخاب را داشته باشید.

برندهای مختلفی را پیدا می‌کنید که چنین گوشی‌هایی را طراحی و روانه بازار کرده باشند. با اینحال گوشی‌های شیائومی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برایتان خواهند بود.

در کنار شیائومی برندهایی همچون جی پلاس و نوکیا هم به چشم می‌خورد. به عنوان مثال گوشی نوکیا سی 20 به دلیل مزایای مختلفی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی در این رنج قیمت باشد. علاوه بر نوکیا، برند جی پلاس هم توانسته است تا حد زیادی نیاز کاربران ایرانی را برطرف کند. گوشی جی پلاس ایکس 10  با طراحی زیبا، حافظه داخلی و رم مناسب و صفحه نمایش کاربردی به شما کمک می‌کند کارهای روزمره‌تان را انجام دهید و دیگر نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید.با توجه به تجربه ما در مرکز مشاوره تلفنی خرید گوشی موبایل شما اگر بخواهید با هزینه کمتر گوشی با امکانات بالاتری را خریداری نمایید می توانید برند شیائومی را خرید کنید

اگر دوست داشتید می‌توانید از گوشی‌های سامسونگ و هوآوی هم استفاده کنید. هر چند با این رنج قیمت نمی‌توانید انتظار یک گوشی همه‌کاره را داشته باشید اما باز هم عملکرد خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را به کمک این گوشی‌ها به دست خواهید آورد.

بهترین گوشی از رنج 4 الی 6 میلیون تومان

برای افرادی که بودجه بیشتری در اختیار دارند گزینه‌های بهتر و معقول‌تری در بازار وجود دارد. گاهی از اوقات به دلیل شرایط کاری که دارید مجبور می‌شوید از گوشی‌های هوشمند با امکانات ویژه بهره‌مند شوید. در این شرایط دیگر نمی‌توانید دست به دامن گوشی‌های قدیمی شوید و خودتان را به یک سری انتخاب محدود کنید.

پیشنهاد می شود برای بهترین انتخاب برای خرید گوشی در این رنج قیمتی حتما از مشاوره خرید گوشی استفاده نمایید. در رنج قیمتی 4 الی 6 میلیون تومان گوشی‌های هوشمند باکیفیتی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی‌های ساخت سامسونگ، شیائومی و هوآوی اشاره کرد. این گوشی‌های فضای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیارتان می‌گذارند، قابلیت اتصال به اینترنت را برایتان تسهیل می‌کنند، دوربین باکیفیت‌تری دارند و می‌توانند باطری را برای مدت زمان بیشتری نگه دارند.

مشاوره خرید گوشی سامسونگ

مشاوره خرید گوشی سامسونگ

مشاوره خرید موبایل سامسونگ برای افرادی است که علاقه زیادی به محصولات برند سامسونگ دارند. سامسونگ نامی آشنا در میان شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی است. گوشی‌های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت سامسونگ گوشی‌های خود را در سری‌های مختلفی ارائه کرده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. شناخت ویژگی‌های هر کدام از این گوشی‌ها می تواند مسیر خرید گوشی‌های هوشمند را برایتان تسهیل کند.

گوشی‌های سری اس سامسونگ، پرچمداران قوی

در این قسمت از مشاوره خرید موبایل سامسونگ پیشرفته‌ترین و گران‌ترین سری برند سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم. سری اس جز پرچمداران سامسونگ است که دارای پردازنده بسیار قوی و دوربین عکاسی بسیار پیشرفته است. پرچمدار این سری تاکنون s22 اولترا بوده که توانسته است لقب یک گوشی کامل را از آنِ خود کند. اگر قصد خرید این سری از گوشی‌های برند سامسونگ را دارید باید کمی دست به جیب شوید و بودجه قابل قبولی داشته باشید.خرید گوشی سری اس سامسونگ می تواند انتخاب خوبی باشد اما شرط این موضوع این می باشد که برای خرید همین مدل گوشیها هم از مشاوره خرید گوشی موبایل سامسونگ استفاده نمایید.

گوشی‌های سری نوت سامسونگ

مگر می‌شود به مشاوره خرید گوشی سامسونگ پرداخت و سری نوت را در نظر نگرفت. سری نوت به سری‌هایی از گوشی سامسونگ می‌گویند که همراه قلم هوشمندی ارائه می‌شوند. احتمالاً شما نیز بارها این گوشی‌ها را دیده اید که همانند یک دفترچه یادداشت عمل می‌کنند. اگر زیاد اهل نت برداری و یادداشت کردن هستید گوشی‌های این سری می تواند انتخاب منحصربه‌فردی برایتان باشد.

گوشی‌های سری A سامسونگ، اقتصادی و کارآمد

قبلاً به این نکته اشاره کردیم که بودجه پارامتر تأثیرگذاری در مشاوره خرید گوشی‌های همراه است. اما بودجه کم به آن معنی نیست که نتوانید از محصولات فوق العاده سامسونگ بهره مند شوید. سری آ از آن سری‌هایی است که گوشی‌های بسیار پیشرفته و مناسب را در قیمت‌های اقتصادی ارائه می‌دهد. اگر قصدتان از خرید گوشی استفاده روزانه است، گوشی‌های این سری انتخاب خوبی برایتان خواهند بود.

فاکتورهایی که در کنار قیمت برای خرید موبایل باید در نظر داشته باشید

فاکتورهای خرید موبایل

درست است که قیمت نقش مهمی در خریدهایمان دارد اما در کنار این فاکتور باید گزینه‌های دیگری هم مورد بررسی قرار گیرد. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که به هنگام مشاوره خرید موبایل باید به چه فاکتورهایی فکر کنید؟ کدام یک از این فاکتورها برای شما مهم‌تر هستند؟ بیایید پاسخ این سوال‌ها را با هم مرور کنیم.

نقش دوربین در خرید موبایل

خیلی‌ها عاشق عکاسی هستند. این افراد از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا شروع به عکس گرفتن کنند و سوژه‌هایشان را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند. برای چنین افرادی خرید گوشی‌های موبایلی که دوربین باکیفیت تری دارد یک فاکتور مهم محسوب می‌شود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید قبل از خرید گوشی موبایل باید انتظارات خود از دوربین را مشخص کنید. اگرچه بررسی تعداد پیکسل‌ها می‌تواند انتخاب را برایتان ساده‌تر کند اما به موارد دیگری همچون قابلیت فوکوس خودکار، عکاسی پرتره و سایز پیکسل‌ها هم توجه داشته باشید.یکی از مواردی که کاربران سایت حتما در این زمینه به مشاوره آنلاین خرید گوشی موبایل نیاز دارند بحث دوربین های گوشی می باشد که بسیار دیده شده است به قصد داشتن دوربین های با کیفیت بالاتر هزینه های زیادی انجام شده است ولی در نتیجه چندان رضایت بخش نبوده است.

بررسی صفحه نمایش گوشی

زمانی که می‌خواهید یک گوشی هوشمند بخرید صفحه نمایش و قابلیت‌های آن را هم بررسی کنید.  اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن از جمله مواردی است که باید به دقت زیر ذره‌بین قرار دهید و آن را از جهات مختلف بررسی کنید. اگر می‌خواهید از گوشی برای ویرایش فیلم استفاده کنید یا دوست دارید فیلم‌های مورد علاقه‌تان را با وضوح بیشتری تماشا کنید بدون شک خرید یک گوشی با صفحه نمایش فول اچ دی بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

انواع مشاوره خرید موبایل چه موارد هستند؟

اگر قصد دریافت مشاوره در زمینه گوشی های موبایل را دارید باید بدانید که شما از سه روش می توانید برای خرید گوشی موبایل دریافت مشاوره داشته باشید که اولین آن مشاوره تلفنی خرید گوشی می باشد و روش دوم مشاوره آنلاین خرید گوشی. البته شما به صورت حضوری نیز میتوانید این نوع مشاوره ها را دریافت نمایید.

بررسی نوع پردازنده گوشی

در مراحل ابتدایی خرید افراد به بررسی کیفیت دوربین و صفحه نمایش گوشی‌ها می‌پردازند و اهمیتی به نوع پردازنده نمی‌دهند. این موضوع می‌تواند آن‌ها را به دردسر بیندازد و کارهایشان را با مشکل مواجه کند. برای افرادی که اهل بازی هستند یا می‌خواهند فیلم‌هایشان را ویرایش کنند وجود پردازنده‌ای که از قدرت کافی برخوردار است می‌تواند یک موضوع مهم و البته حیاتی باشد. هر چه سرعت و قدرت پردازنده بیشتر باشد اجرای فعالیت‌های سنگین بر روی گوشی با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

نقش باطری در مشاوره خرید موبایل

باطری هم یکی از اجزای مهم گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.طبق تجربه مشاوره در زمینه خرید گوشیها موبایل در زمینه ارائه اطلاعات به شما برای باطری های موبایل نقش اساسی دارد. فرض کنید بیرون از خانه هستید و می‌خواهید با دوستان، آشنایان یا مشتریان خود تماس تلفنی بگیرید. در این شرایط اگر گوشی‌تان باطری خوبی نداشته باشد با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد. پس اگر مدت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید و دسترسی زیادی به شارژر ندارید به هنگام خرید موبایل قدرت باطری را چک کنید. گوشی که قرار است بخرید چند ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد؟ چند ساعت به چند ساعت باید باطری را شارژ کنید؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند انتخاب بهتر و عاقلانه‌تری داشته باشید و هزینه‌هایتان را هم صرف انتخاب نادرست نکنید.

حافظه گوشی

از هر چیز که بگذریم از حافظه گوشی نمی‌توانیم به راحتی عبور کنیم. در این شرایط باید با انواع حافظه‌های داخلی آشنا باشید و بدانید که به کدام یک از آن‌ها نیاز دارید. یادتان باشد بیشتر فرآیندهایی که به طور روزمره با گوشی‌هایتان انجام می‌دهید به حافظه مناسب نیاز دارند. هرچقدر حافظه بیشتری داشته باشید عملکرد گوشی نرم‌تر و سریع‌تر خواهد بود و فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها و اسنادتان خواهید داشت.

بدنه گوشی و جنس آن

اگر سری به بازار بزنید و گوشی‌هایی که به فروش می‌رسند را به دقت بررسی کنید متوجه می‌شوید که بدنه بیشتر آن‌ها از فلز ساخته شده است. برخی از گوشی‌ها هم هستند که جنس بدنه‌شان ترکیبی از پلاستیک و فلز است. اگر می‌خواهید گوشی محکمی بخرید و در برابر ضربات مختلف از آن محافظت کنید جنس بدنه آن را از فلزات محکم و البته سبک انتخاب کنید.

مشاوره خرید گوشی موبایل براساس برند گوشی

یکی از جذاب ترین مشاوره ها در زمینه خرید گوشی استفاده از اطلاعات تیم پشتیبانی خرید در زمینه انتخاب برند گوشی موبایل می باشد. در اولین بخش به معرفی برند سامسونگ خواهیم پرداخت و در مرحله بعدی برند شیائومی را معرفی خواهیم نمود و بعد از این دو برند به معرفی گوشی ها اپل خواهیم پرداخت.

مشاوره خرید گوشی سامسونگ

سامسونگ یکی از پرفروش ترین و معروفترین برند های گوشی موبایل می باشد، از مهمترین ویژگیهای این برند این می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و دارای سیستم عامل اندروید می باشد که این سیستم عامل به خوبی با سخت افزار این گوشی سازگار می باشد و کارایی بالایی به شما می دهد.

مشاوره خرید گوشی شیائومی

برند شیائومی دارای مخاطبین و طرفداران خود می باشد و تنها ضعفی که در برابر گوشی های سامسونگ دارد این می باشد که سیستم عامل اندروید و آپدیت های آن گاهی اوقات اذیت کننده می باشد و برای شما ممکن است دردسرهایی را درست نماید و علت این موضوع این می باشد که این سیستم عامل به اندازه سامسونگ با سخت افزار گوشی های شیائومی مچ نمی باشد.

مشاوره خرید گوشی های اپل

اما معروفترین برند گوشی های موبایل اپل می باشد که دارای سیستم عامل خاص و فوق العاده قوی می باشد و در ضمن دارای تکنولوژی ساخت بالایی می باشد. تنها ضعف گوشی های اپل این می باشد که این گوشی ها در ایران تحریم می باشد و قطعا برای شما دردسرهایی را خواهد داشت.

به دنبال مشاوره خرید موبایل هوشمند هستید؟ با ما در ارتباط باشید

همانطور که مشاهده کردید فاکتورهای زیادی به هنگام خرید گوشی‌های هوشمند دخیل خواهد بود. در کنار مواردی که بیان کردیم بررسی امنیت گوشی، سیستم عاملی که بر روی آن گنجانده شده است و تنوع لوازم جانبی از جمله نکاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در صورتیکه بین گزینه‌های متعدد مردد هستید یا نمی‌دانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید چه نوع گوشی باید خریداری کنید بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت