پشتیبانی سامانه ثنا

اطلاعات جامعی درباره پشتیبانی سامانه ثنا

پشتیبانی سامانه ثنا

معرفی پشتیبانی سامانه ثنا | شماره تماس و ایمیل

مرکز پشتیبانی سامانه ثنا یکی از مراکزی است که توسط قوه قضاییه جهت پشتیبانی از سامانه ثنا ایجاد شده است. سامانه ثنا سامانه ای است که از سال 95 تاکنون به فعالیت خود در امور قوه قضاییه ادامه می دهد.

این درگاه الکترونیکی در راستای آسان تر کردن خدمات اداری قوه قضاییه به متقاضیان تأسیس شده است. گاهی اوقات متقاضیان ممکن است به دلایلی نتوانند از این سامانه استفاده مفید داشته باشند. به همین دلیل پشتیبانی سامانه ثنا راه اندازی شده است. در ادامه به معرفی بیشتر مرکز پشتیبانی این سامانه می پردازیم.

 

مرکز پشتیبانی سامانه ثنا چیست و چه کاری انجام می دهد؟

مرکز پشتیبانی سامانه ثنا مرکزی است که سامانه ثنا تحت نظر او کار می کند. این مرکز روزانه به پشتیبانی کردن از تمامی امورات متقاضیان و قسمت های مختلف سامانه ثنا می پردازد. تمامی قسمت های سامانه ثنا به صورت کامل زیر کنترل این مرکز هستند و به محض به وجود آمدن هر گونه مشکلی فوراً آن را رفع می کنند. کارکرد درست سامانه ثنا یکی از اهداف این مرکز است. رسیدگی به انتقادات و شکایات مردم از این سامانه نیز جز وظایف این مرکز است.

سامانه ثنا چه چیست؟

سامانه ثنا سامانه ای است که به قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. افراد حقوقی و حقیقی از طریق این سامانه می توانند روند پرونده های خود را بررسی نمایند. همچنین افراد می توانند ابلاغیه هایی که از سوی قوه قضاییه به آن ها ارسال شده است را از طریق این سامانه دریافت کنند. در گذشته افراد برای پیگیری پرونده خود مجبور بودند به صورت حضوری به شعب دادگستری مراجعه کنند. همچنین در گذشته ابلاغیه ها باید روی کاغذ درج شده و توسط مأموران به افراد فرستاده می شدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه این کارها الکترونیکی شده اند.

مزایای استفاده از سامانه ثنا

سامانه ثنا

سامانه ثنا به صورت مرتب از طریق مرکز پشتیبانی سامانه ثنا هدایت می شود. به همین دلیل کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی از امکانات سامانه ثنا استفاده کنند. در ادامه به برخی از مزایای این سامانه می پردازیم.

  • این سامانه هم باعث کاهش هزینه های قوه قضاییه و هم باعث کاهش هزینه افرادی شده است که مجبور بودند مرتباً به دادگستری مراجعه کنند.
  • حریم خصوصی افراد در این سامانه کاملاً محفوظ است و هیچ گونه مدارک و اطلاعاتی از این طریق افشا نمی شوند.
  • این سامانه به صورت شبانه روزی به کاربران خدمت رسانی می کند. اما در مراجعه حضوری این گونه نیست.
  • با این سامانه سرعت رسیدگی به پرونده های مختلف بیشتر شده و اتلاف وقت بسیار کمتر شده است.

نحوه ورود به این سامانه 

برای وارد شدن به سامانه ثنا ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کرده باشید. در ادامه به صورت مختصر به مراحل ثبت نام در این سامانه می پردازیم.

  • ابتدا وارد سایت sana.adliran.ir شوید. سپس گزینه ثبت نام بر خط ثبت نام شخص حقیقی شوید.
  • اطلاعات هویتی خود را در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود وارد کنید. دقت کنید اطلاعات باید به درستی وارد شوند. سپس کد امنیتی را به درستی وارد کرده و گزینه ادامه را بزنید.
  • در صفحه جدید قوانین و شرایط استفاده از سامانه ذکر شده اند. گزینه تأیید را بزنید.
  • در صفحه جدید اطلاعات شناسنامه خود را به صورت دقیق وارد نمایید. مرحله بعدی را انتخاب کنید.
  • اطلاعات مربوط به شماره تماس ها و محل سکونت و آدرس دقیق خود را در کادرهای صفحات بعدی وارد نمایید.
  • پس از آنکه در صفحه جدید اطلاعات مربوط به تحصیلات و شغل خود را وارد کنید وارد صفحه جدید می شوید. در این صفحه کدی به تلفن همراه شما ارسال می شود باید آن را در کادر وارد کنید.
  • سپس وارد صفحه جدیدی می شوید که باید هزینه ای بابت احراز هویت خود رد سامانه پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام شما نهایی می شود.

 

در چه مواقعی با مرکز پشتیبانی سامانه ثنا تماس بگیریم؟

متقاضیان هنگام استفاده از سامانه ثنا ممکن است با برخی از مشکلات فنی مواجه شوند. پشتیبانی سامانه ثنا در این گونه مواقع می تواند این مشکلات را حل کرده و به سؤالات متقاضی در مورد کارکرد سامانه پاسخ دهند. مثلاً ممکن است رد روند ثبت نام در سامانه دچار مشکل شوید. در این صورت می توانید از پشتیبانی درخواست کمک کنید. پس اگر شما نیز در استفاده از سامانه ثنا با مشکل مواجه شدید می توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید. مرکز پشتیبانی سامانه ثنا باعث شده است تا کارایی این سامانه به طرز قابل توجهی بالا برود. یعنی متقاضیان خیلی بهتر از قبل می توانند از سامانه استفاده کرده و امورات قضایی خود را از طریق آن انجام دهند.

شماره تماس مرکز پشتیبانی سامانه ثنا

شماره تماس مرکز پشتیبانی سامانه ثنا

مرکز پشتیبانی سامانه ثنا دارای شماره تماس هایی است که مراجعان می توانند از طریق این شماره ها با مرکز در ارتباط باشند. تمامی کارشناسان مرکز پشتیبانی به صورت روزانه از ساعت 8 صبح تا ساعت 6 عصر به سؤالات شما در مورد سامانه پاسخ می دهند. توجه داشته باشید که در تماس تلفنی ممکن است کمی معطل شوید. زیرا این خطوط شلوغ بوده و مراجعان زیادی روزانه با مرکز تماس می گیرند. بنابراین لازم است صبر و شکیبایی به خرج دهید. در ادامه به شماره تماس های مختلف مرکز پشتیبانی سامانه ثنا می پردازیم.

  • 9099070545 بدون پیش شماره با تلفن ثابت یکی از این شماره ها است. 
  • داخلی 100
  • داخلی 200
  • تماس با شماره 02191307970 بعد از خرید بسته مشاوره
  • اگر هر گونه شکایتی از قسمت های مختلف سامانه دارید می توانید با شماره 63977 با پیش شماره 021 تماس حاصل نمایید.

آدرس الکترونیکی (ایمیل) پشتیبانی سامانه ثنا

اگر موفق به ایجاد ارتباط تلفنی با مرکز پشتیبانی سامانه ثنا نشدید می توانید از طریق ایمیل این مرکز با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان مرکز پشتیبانی تمام سعی خود را خواهند کرد تا در اسرع وقت به سؤالات و مشکلات شما پاسخ دهند. آدرس الکترونیکی این مرکز nezarat@eadl.ir است. سعی کنید مشکل خود را در کار با سامانه ثنا به خوبی تشریح دهید تا کارشناسان مرکز بهتر بتوانند شما را راهنمایی نمایند.

نحوه مراجعه به مرکز پشتیبانی سامانه ثنا

اگر موفق به ایجاد ارتباط با مرکز پشتیبانی سامانه ثنا از طریق شماره تماس و آدرس الکترونیکی نشدید می توانید به دفتر مرکزی مراجعه کنید. البته توصیه می کنیم حتماً در ابتدا راه های غیرحضوری را امتحان کنید، سپس به دفتر پشتیبانی مراجعه کنید. آدرس دفتر پشتیبانی سامانه ثنا به صورت زیر است.

  • تهران- خیابان انقلاب- بین چهار راه کالج و ولیعصر- مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت