آموزش برنامه نویسی – از مقدماتی تا پیشرفته

pyton

++C

C#

آموزش برنامه نویسی از سایت‌های معتبر و با کسب دانش کافی در این حوزه سبب می‌شود تا بتوانید به عنوان یک برنامه نویس حرفه‌ای مشغول به کار شوید و به درآمد دلخواه خود برسید.

برنامه نویسی یکی از حرفه‌های پر طرفدار است که در چند سال اخیر افرادی زیادی برای آموز اقدام کردند اما تنها کسانی در این مسیر موفق بودند که برای آموزش برنامه نویسی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

در این بخش از سایت مشاوره تلفنی و آنلاین پاسخگو 24 قصد داریم از صفر تا صد آموزش برنامه نویسی و آشنایی با زبان های برنامه نویسی را به شما ارائه دهیم. بعد از مطالعه این آموزش شما دیدی بازتر نسبت به برنامه نویسی و شاخه های برنامه نویسی خواهید داشت و میتوانید تصمیم بگیرید در چه شاخه ای از زبان های برنامه نویسی آموزش ببینید و به صورت حرفه ای این مبحث را دنبال نمایید.

تاریخچه برنامه نویسی

اولین برنامه نویس در دنیا خانومی به نام Lady Ada Lovelace بود او یک ریاضی دان بریتانیایی که پس از دیدار با Charles Babbage که مخترع و دانشمند بود و در حال ساخت یک ماشین کاملا برنامه نویسی شده بود، این ایده توجه خانوم Lovelace را به خود جذب کرد، سپس برنامه‌ای را نوشت که اعداد خاص را پشت سر هم قرار دهد این خانوم اولین کسی بود که کار موتور تحلیلگر را انجام داد به عنوان اولین برنامه نویس در دنیا شناخته شده است همچنین به احترام این خانوم یکی از زبان‌های برنامه نویسی Ada نام گرفته است.

برنامه نویسی چه کاربردی دارد؟

کاربرهای برنامه نویسی بخشی از آموزش برنامه نویسی است که باید بدانید در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

برنامه نویسی کاربرد‌های زیادی دارد که عبارتند از‌:

کاربرد برنامه نویسی در صنعت

برنامه نویسی در صنعت کاربرد گسترده‌ای دارد و در بسیاری از صنایع و کسب و کار‌ها کاربرد دارد از مهم‌ترین کاربرد‌های برنامه نویسی در صنعت می‌توان به برنامه نویسی در مهندسی برق، برنامه نویسی در مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی عمران اشاره کرد.

کاربرد برنامه نویسی در دستگاه‌های الکترونیکی

در بسیاری از دستگاه‌های الکتریکی کد‌های برنامه نویسی کاربرد زیادی دارد و فعالیت‌های شغلی و تفریحی را کنترل می‌کنند از مهم‌ترین دستگاه‌های الکتریکی که برنامه نویسی مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به لب تاپ، موبایل، تبلت‌ها، کامپیوترهای دستکاپ و… اشاره کرد.

کاربرد برنامه نویسی در خدمات و کاربردهای دیجیتال

کدهای برنامه نویسی در بسیاری از اپلیکیشن‌ها تحت وب و وب سایت‌ها وجود دارند و از مهم‌ترین ان‌ها می‌توان به وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌های شخصی، پلتفرم‌های پیام رسان و… اشاره کرد.

کاربرد برنامه نویسی در حمل و نقل

شاید جالب باشد که بدانید برنامه نویسی در حمل و نقل نیز کاربرد دارد به طور مثال در خودرو‌ها سیستم‌هایی جهت کنترل بهینه سوخت، کنترل توان و تهویه هوا وجود دارد.

زبان برنامه نویسی چیست؟

یکی از آیتم‌های مهم در آموزش برنامه نویسی شناخت زبان برنامه نویسی است، زبان برنامه نویسی زبان نوشتاری کامپیوتری است که تعیین می‌کند که کامپیوتر چه کاری را باید انجام دهد در واقع انسان با استفاده از یک زبان می‌تواند کامپیوتر را به هر نحوی که می‌خواهد هدایت کند.

یک زبان برنامه نویسی مجموعه‌ای از قوانین است تا رشته‌ها را به کد در ماشین تبدیل کند تا عملیات مورد نظر در ماشین اجرا شود.

به طور کلی زبان برنامه نویسی نوعی نشانه گذاری میان انسان و ماشین است تا بتوانند راحت‌تر ارتباط بگیرند و ماشین عمل مورد نظر انسان را اجرا کند.

انواع زبان برنامه نویسی

یک بخش مهم در آموزش برنامه نویسی شناخت انواع مختلف زبان برنامه نویسی است در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را با انواع زبان برنامه نویسی آشنا کنیم.

زبانphp: یکی از زبان‌های محبوب برنامه نویسی است که بسیار قدرتمند و متن باز می‌باشد و هدف اصلی آن طراحی کب سایت‌های پویا است.

زبان asp: این زبان برنامه نویسی از تکنولوژی‌های مایکروسافت استفاده می‌کند.

زبان پایتون: پایتون نیز یکی از زبان‌های پر کاربرد برنامه نویسی است که در سطح بالایی قرار دارد اما در عین حال نیز ساده می‌باشد.

زبان اسمبلی‌: یک زبان سطح پایین است که برای رایانه‌ها کاربرد دارند.

زبان سی شارپ: این زبان نیز یک زبان منظم و الگویی در برنامه نویسی است.

زبان C++: این نوع زبان بسیار شیء گرا است و در سطح بالایی قرار دارد.

تفاوت زبان سطح بالا و سطح پایین در برنامه نویسی

همانطور که می‌دانید زبان‌های برنامه نویسی به دو دسته زبان سطح بالا و زبان سطح پایین تقسیم می‌شوند شما در آموزش برنامه نویسی باید تفاوت این زبان را بشناسید در این بخش از مقاله تفاوت آن‌ها بیان خواهیم کرد.

تفاوت عمده زبان برنامه نویسی سطح بالا‌ و برنامه نویسی سطح پایین عبارتند از:

  • زبان‌های سطح بالا قابلیت جدا شدن دارند اما زبان‌های سطح پایین این قابلیت را ندارند.
  • زبان‌های سطح بالا به زبان انسان‌ها نزدیکتر هستند و قابل خواندن می‌باشند، اما زبان‌های سطح پایین تنها با دستگاه قابل خواندن می‌باشند.

الگوریتم برنامه نویسی چیست؟

الگوریتم برنامه نویسی روش و فرمولی است که برای حل مسئله استفاده می‌شود هنگامی که رایانه با مشکلی مواجهه می‌شود الگوریتم برنامه نویسی ساده‌ترین راه حل‌ها را برای حل مشکل استفاده می‌کند.

الگوریتم‌ها قلب کامیپوترها را تشکیل می‌دهند این الگوریتم‌ها هیچ محدودیتی ندارند و در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند راه حل‌های مختلفی را ارائه بدهند به طور کلی الگوریتم‌های برنامه نویسی بسیار عمیق و گسترده هستند که می‌توانند در نظریه محاسباتی به ما کمک کنند و بهترین راه حل را ارائه بدهند.

برنامه نویسی شی گرا یعنی چه ؟

برنامه نویسی شی گرا یک الگوی برنامه نویسی است که بر مفهوم اشیاء و کلاس‌ها متکی می‌باشد و بسیاری از توسعه دهندگان از آن استفاده می‌کنند.

از برنامه نویسی شی گرا برای ساختن نرم افزاری‌های ساده با قطعات کوچکتر که قابل استفاده مجدد هستند استفاده می‌شود.

برنامه نویسی شی گرا مزایای زیادی دارد که شامل چیزهای پیچیده را به شکل ساده بیان می‌کند، اشیاء را می‌توان مجدد استفاده کرد، محافظت از اطلاعات می‌شود.

همچنین می توانید مقاله آموزش کار با اکسل صفر تا صد(مقدماتی تا پیشرفته) را مطالعه نمایید.

شرکت برنامه نویسی چه کاری انجام می‌دهد؟

در شرکت‌های برنامه نویسی مجموعه‌ای از افراد متخصص حضور دارند که به صورت کامل با برنامه نویسی و کد نویسی به زبان‌های مختلف آشنایی دارند و می‌توانند به صورت تخصصی این کار را انجام دهند.

امروزه تعداد شرکت‌های برنامه نویسی بسیار افزایش یافته است و انتخاب آن‌ها به عنوان برنامه نویس فعالیت‌های تجاری و کاری شما تا حدودی سخت است توصیه می‌کنیم برای انتخاب شرکت برنامه نویسی از تجربه افراد مختلف در همکاری با آن شرکت اطلاع یابید و پکیج‌های آماده شرکت را بررسی کنید سپس برای همکاری با آن شرکت تصمیم بگیرید.

تفاوت توسعه دهنده و برنامه نویس چیست؟

برنامه نویس کسی است که حداقل به یکی از زبان‌های برنامه نویسی تسلط دارد و می‌تواند کد‌های مختلف را بخواند و ویرایش دهد وما توانایی مدیریت سایر بخش‌ها را ندارد و فقط در این حوزه می‌تواند فعالیت کند اما توسعه دهنده کاری فراتر از یک برنامه نویس انجام می‌دهد.

در واقع توسعه دهنده کسی است که علاوه بر اینکه به برنامه نویسی تسلط کافی دارد و می‌تواند کدهای محور مطالعه و ویرایش کند قابلیت مدیریت تمام بخش‌های پروژه را دارد و وظیفه اصلی او تغذیه کدهای برنامه نویسی است در حقیقت او باید پشتیبانی و خطایابی کدها را مورد بررسی قرار دهد.

آموزش برنامه نویسی به زبان php

آموزش برنامه نویسی به زبان‌های مختلفی است و یکی از این زبان‌ها php می‌باشد و کاربرد اصلی آن در پیاده‌سازی وب سایت‌ها و سایت‌های پویا می‌باشد.

این زبان برنامه نویسی حدود ده سال است که طراحی و ارائه شده است و افراد می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین اقدام به یادگیری این زبان برنامه نویسی کنند.

آموزش برنامه نویسی به زبان asp

زبان Asp یکی از شناخته‌ترین و قوی‌ترین زبان‌های برنامه نویسی در دنیا است و توانایی بالایی برای ایجاد صفحات وب دارد امروزه بسیاری از سایت‌ها و نرم افزارهای کاربردی با استفاده از این زبان طراحی و پیاده‌سازی شده اند.

آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون

پایتون نیز یکی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است که شیء گرا و پویا می‌باشد و به صورت خودکار می‌تواند حافظه را مدیریت کند علاوه بر این پایتون یکی از زبان‌های پردرآمد برنامه نویسی در ایران می‌باشد.

آموزش برنامه نویسی با زبان اسمبلی

اسمبلی زبانی است که به صورت مستقیم دستور العمل‌های پردازنده‌های اصلی را می‌نویسد، به همین دلیل کسانی که اقدام می‌کنند به آموزش برنامه نویسی به زبان اسمبلی باید با نحوه کار پردازنده‌ها به خوبی آشنا باشند.

آموزش برنامه نویسی به زبان سی شارپ

زبان سی شارپ یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است، آموزش برنامه نویسی به زبان سی شارپ یکی از راه‌های رسیدن به درآمد است افرادی که به این زبان برنامه نویسی مسلط هستند به راحتی توانسته اند به درآمد دلخواه خود برسند.

این زبان برنامه نویسی شیء گرا مدرن است و طراح اصلی ان مایکروسافت می‌باشد و با پشتیبانی آن در مدت زمان کوتاهی رشد کرد.

نحوه آموزش برنامه نویسی به صورت آنلاین

آموزش برنامه نویسی و تسلط به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یادگیری کد‌ها آسان نیست و برای آموزش باید زمان زیادی را صرف کنید و بسیاری از افراد که به این حوزه علاقه دارند فرصت کافی برای مراجعه حضوری به آموزشگاه‌ها و شرکت در دوره‌های آموزش برنامه نویسی ندارند.

خوشبختانه در چند سال اخیر آموزش برنامه نویسی به صورت آنلاین به همراه مدرک معتبر توسط آموزشگاه‌های مختلف ارائه شده است و افراد می‌توانند به شرکت در دوره‌های آموزش برنامه نویسی آنلاین به این حرفه مسلط شوند.

کارآموزی برنامه نویسی چیست؟

هنگامی که از واژه کارآموزی صحبت می‌کنیم یعنی افرادی که تصمیم می‌گیرند دانش و مهارت خود در حوزه برنامه نویسی را تکمیل کنند، به همین دلیل به دنبال فرصت کارآموزی در شرکت‌های معتبر برنامه نویسی و تحت نظارت افراد متخصص هستند.

البته لازمه کارآموزی برنامه نویسی این است که فرد با مفاهیم و اصطلاحات اولیه این حرفه آشنایی کامل داشته باشد، در صورت عدم دانش اولیه نمی تواند در دوره کارآموزی موفق شود و به مهارت و دانش خود بیفزاید.

پیشنهاد مطالعه:آموزش مالیات-صفر تا صد قوانین مالیاتی

نمونه کار برنامه نویسی چقدر مهم است؟

نمونه کار برنامه نویسی برای افراد که میخواهند به صورت جدی و حرفه‌ای این شغل را ادامه دهند و شرکت‌ها و مراکز معتبر استخدام شوند بسیار مهم است، زیرا یک نمونه کار برنامه نویسی از اصول مهم در رزومه شما است.

افراد می‌توانند با آماده کردن یک نمونه کار برنامه نویسی و ضمیمه کردن ان به رزومه خود شانس استخدام خود را در شرکت‌های معتبر برنامه نویسی افزایش دهند در حقیقت افرادی که رزومه شخص را بررسی می‌کنند تنها به دانش تئوری آن‌ها اکتفا نمی کنند و دانش‌های اولیه برای کارهای عملی نیز برای ان‌ها مهم است و داشتن یک نمونه کار برنامه نویسی برای آن‌ها یک پتانسیل محسوب می‌شود.

بازار کار شما بعد از آموزش برنامه نویسی چگونه است؟

هنگامی که شخص تصمیم به یادگیری برنامه نویس میگیرد گمان می‌کند که بلافاصله می‌تواند وارد بازار کار شود و به درآمد میلیونی برسد اما این شغل نیازمند آزمون و خطا کردن است.

شما باید به صورت کامل و حرفه‌ای برنامه نویسی را آموزش ببینید تا بتوانید در هنگام برنامه نویسی و کد نویسی دچار خطا و اشتباه نشوید و پروژه کامل و موفقی را تحویل دهید.

در صورتی که دانش و مهارت و تجربه شما بالا باشد به راحتی می‌تواند وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

فیلنسری به چه معناست؟

برنامه نویس فیلنسر کسی است که دانش و مهارت کافی در حوزه برنامه نویسی را دارد و به جای استخدام در یک شرکت به صورت مستقل با کارفرما‌های مختلف به صورت پروژه‌ای و دورکاری قرارداد می‌بندد در حقیقت افراد و شرکت‌هایی که به یک پروژه برنامه نویسی محدود نیاز دارند پروژه خود را به یک برنامه نویس فیلنسری بسپارند.

آیا بهتر است به عنوان فیلنسری باشیم یا کارمند شرکت باشیم؟

سوالی که ذهن بسیاری از برنامه نویسان را مشغول کرده است این است که به صورت فیلنسری یا کارمند شرکت کار کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک شخص برنامه نویس می‌تواند به صورت فیلنسری و کارمند یک شرکت مشغول به کار شود اما براساس گزارش‌ها افرادی که در شهرهای بزرگ مانند تهران زندگی می‌کنند به دلیل نیاز دائم شرکت‌ها به برنامه نویس به صورت کارمند فعالیت می‌کنند و درصد کمی از برنامه نویس‌ها به صورت فیلنسری فعالیت می‌کنند اما در شرکت‌های کوچکتر این درصد افزایش یافته است و تعداد افرادی که به صورت فیلنسری فعالیت می‌کنند بیشتر از افرادی است که در یک شرکت به عنوان کارمند استخدام شدند.

آیا می‌توانیم برای خودمان با برنامه نویسی کسب وکار راه اندازی کنیم؟

بسیاری از افراد پس از آموزش برنامه نویسی تمایل ندارند برای شرکت‌ها و مراکز معتبر کار کنند و می‌خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

این افراد می‌توانند به عنوان یک فیلنسری یا با تاسیس یک شرکت برنامه نویسی کسب و کار خود را راه اندازی کنند به طور کلی تاسیس شرکت برنامه نویسی و ارائه خدمات مختلف در این زمینه تا حدودی دشوار است و نیاز به پشتکار و تلاش زیادی دارد و فرد برای این کار باید دانش و مهارت کافی در حوزه برنامه نویسی را داشته باشد، همچنین برای تاسیس شرکت برنامه نویسی سرمایه اولیه نیز مهم است اما اگر شخص به عنوان یک فیلنسر در این حوزه فعالیت کند تنها دانش و مهارت کافی است.

حداقل زمان برای اینکه یک برنامه نویس حرفه‌ای شویم چقدر است؟

بسیاری از افراد هنگامی که با برنامه نویسی آشنا می‌شوند تلاش می‌کنند تا با آموزش دیدند وارد بازار کار شوند و به درآمد مطلوب برسند، اما مسئله مهم این است که فرد در چه مدت زمانی می‌تواند به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شود؟

نمی توانیم یک مدت زمان مشخصی را برای همه افراد بیان کنیم تا بتوانند به یک برنامه نویسی حرفه‌ای تبدیل شوند، زیرا استعداد افراد یک پارامتر مهم است به همین دلیل افرادی که استعداد بیشتری دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شوند.

درآمد ما بعد از آموزش برنامه نویسی چقدر است؟

آنچه که سبب شده است برنامه نویسی به عنوان یک شغل جذاب به نظر برسد درآمد آن است؛ زیرا افرادی که به این شغل مشغولند توانستند به درآمد مطلوب برسند.

همانطور که در قسمت‌های فوق نیز اشاره کردیم افرادی که برنامه نویسی را یاد میگیرند بلافاصله به درآمد میلیونی نمی رسند و راه رسیدن به درآمد دانش و مهارت و تجربه کافی است.

در خصوص میزان درآمد نیز نمیتوانیم مبلغ مشخصی را بیان کنیم، اما میزان درآمد فرد مبتدی زیاد نیست و افرادی که تلاش می‌کنند به صورت حرفه‌ای برنامه نویسی را یاد بگیرند به درآمد بیشتری خواهند رسید.

بازار کار برنامه نویسی در خارج از کشور چگونه است؟

همانطور که می‌دانید برنامه نویسی از مشاغل پرطرفدار است و بسیاری از شرکت‌های تجاری و اقتصادی به یک برنامه نویس حرفه‌ای نیاز دارند.

شرکت‌های تجاری و اقتصادی که در خارج از کشور نیز فعالیت دارند به برنامه نویس‌های حرفه‌ای نیاز دارند و افراد که دانش و مهارت کافی دارند می‌توانند رزومه قوی خود را به همراه نمونه کارهایی که انجام دادند برای شرکت‌های خارجی ارسال کنند تا بتوانند با آن‌ها همکاری کنند.

آیا یادگیری برنامه نویسی به پیش نیازی احتیاج دارد؟

یادگیری برنامه نویسی به پیش نیاز‌هایی احتیاج دارد که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اولین و مهم‌ترین پیش نیاز برنامه نویسی انگیز و هدف است شما باید انگیزه یادگیری برای این حرفه را داشته باشید و هدف خود را از آموزش برنامه نویسی بدانید در صورتی که شما از آموزش و یادگیری برنامه نویسی هدفی نداشته باشید نمیتوانید در این حرفه موفق شوید.

دومین پیش نیاز یادگیری برنامه نویسی تسلط کافی به زبان انگلیسی است این زبان مقدمه پیشرفت در هر حرفه‌ای است بنابراین لازم است که شما به این زبان تسلط کافی داشته باشید.

برای برنامه نویسی به چه کامپیوتری احتیاج داریم؟

انتخاب سیستم مناسب برای یک برنامه نویس بسیار مهم است و نمی توان هر سیستمی را برای برنامه نویسی انتخاب کرد البته بسیاری از برنامه نویس‌های حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که به جای لب تاپ از کامپیوتر استفاده کنند، زیرا قطعات جدا جدا قابل ارتقا و تعویض است و قدرت پردازش و دوام بالاتری نسبت به قطعات لب تاپ دارد.

از فاکتور‌های مهم در انتخاب کامپیوتر می‌توانیم به واحد پردازش مرکزی یا CPU، واحد پردازش گرافیکی GPU، درایو حالت جامد یا همانSSD، مقدار رم مناسب برای برنامه نویسی 16 گیگابایت است البته بهتر است مقدار رم را تا ۳۲ ‌گیگابایت افزایش دهید تا بتوانید برنامه نویسی با زبان‌های مختلف را به راحتی انجام دهید.

برای برنامه نویسی چه نرم افزاری را باید روی کامپیوتر نصب کنیم؟

برای برنامه نویسی شما می‌توانید نرم افزارهایی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید که در این بخش به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نرم افزار Eclipse: این نرم افزار یک محیط توسعه نرم افزار دارد که افراد می‌توانند برای شخصی‌سازی محیط کد نویسی از آن استفاده کنند.

نرم افزار Geany: این نرم افزار از بسیاری زبان‌های برنامه نویسی و کد نویسی پشتیبانی کند.

نرم افزار Gedit: این نرم افزار برای همه زبان برنامه نویسی مناسب است و قابلیت پیدا کردن کد‌ها و جایگزین کردن آن‌ها را دارد.

 درآمد کدام یک از زبان‌های برنامه نویسی بیشتر است؟

برنامه نویسی یک شغل بسیار پر درآمد است و افراد با تسلط بر یکی از زبان‌های برنامه نویسی می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد کنند.

حال شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که درآمد کدام یک از زبان‌های برنامه نویسی بیشتر است؟

براساس تحقیقات پر درآمد‌ترین زبان برنامه نویسی در ایران پایتون است و افرادی که به این زبان برنامه نویسی مسلط هستند موفق شدند به درآمد مطلوب برسند اما به طور کلی هر چه تعداد زبان‌های برنامه نویسی بیشتری مسلط باشید بهتر می‌توانید به درآمد برسید.

دوره‌های آموزش برنامه نویسی به چند دسته تقسیم می‌شود؟

دوره‌های برنامه نویسی به دو دسته برنامه نویسی مبتدی و برنامه نویسی حرفه‌ای تبدیل می‌شود، افرادی که به این حوزه علاقه دارند اما با ساختارها و مفاهیم اولیه آن آشنا نیستند باید در دوره مبتدی شرکت کنند تا ابتدا با مفاهیم اولیه برنامه نویسی آشنا شوند.

اما اگر فرد یک آشنایی نسبی با ساختارها و اصطلاحات و مفاهیم برنامه نویسی دارند بهتر است در دوره‌های حرفه‌ای برنامه نویسی شرکت کنند تا بر زبان‌های مختلف برنامه نویسی مسلط شوند و بتوانند به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شوند و به درآمد دلخواه خود برسد.

برنامه نویسی Ui با UX چه فرقی دارند؟

Ux مخفف واژه User Experience و رفتارها و حالت‌های کاربر در حین استفاده از سیستم و محصول می‌شود، در حقیقت یک برنامه نویس و طراح سایت باید به گونه‌ای سایت را شکیل کنند تا کاربر بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

Ui مخفف واژه User Interface و اثر متقابل میان انسان و ماشین را شامل می‌شود و هدف از این برنامه نویسی کنترل عملکرد ماشین توسط انسان است تا ماشین اطلاعاتی را به کاربر بازگرداند و بتواند تصمیم بگیرید. بیشتر در صنعت نرم افزارها و چیز‌هایی قابل مشاهده مانند متون، تصاویر، جدول‌ها کاربرد دارد.

کلام آخر

به پایان این مطلب از پاسخگو ۲۴ رسیدیم اگر در خصوص آموزش برنامه نویسی نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی دریافت کنید.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت