آموزش طراحی سایت-صفر تا صد آموزش آنلاین طراحی سایت

محمد مهدی علیپور امیر

مشاهده مشاور

امیر سخن صفت

مشاهده مشاور

سیدحسن موسوی

مشاهده مشاور

محمدجواد سرلک

مشاهده مشاور

آموزش طراحی سایت یکی از تخصص هایی می باشد که امروزه بسیاری برای راه اندازی کسب و کار خوب به سراغ یادگیری آن رفته اند. اگر شما هم تمایل دارید خودتان تخصص طراحی یک سایت شخصی یا فروشگاه را داشته باشید مقاله آموزش آنلاین طراحی سایت را تا انتها مطالعه نمایید.

یکی از مهمترین خدماتی که در سایت مشاوره تلفنی و آنلاین پاسخگو 24 ارائه می شود آموزش طراحی سایت می باشد.این آموزش به وسیله کارشناسان طراحی سایت که در این زمینه از تجربه خوبی برخوردار می باشند داده می شود. روش آموزش طراحی سایت آنلاین می باشد و شما بعد از تماس تلفنی می توانید از آموزش ها و مشاوره طراحی سایت کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

از جمله مواردی که در این آموزش ها بیشتر زوم می شود آموزش طراحی سایت با وردپرس می باشد که یکی از پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت می باشد. همچنین از دیگر مواردی که می توانید از آموزش کارشناسان طراحی سایت استفاده نمایید موضوع طراحی سایت فروشگاه می باشد که تقریبا تمام همکاران در حوزه آموزش آنلاین طراحی سایت فروشگاهی فعال می باشند.

همچنین این امکان وجود دارد که همکاران ما در بخش آموزش طراحی سایت به صورت ریموت روی سیستم شما متصل شده و آموزش های لازم را به شما ارئه دهند. برای اینکه بتوانید از آموزش طراحی سایت آنلاین استفاده نمایید لازم است نرم افزار هایی همچون انی دسک و یا نرم افزارهای ریموت دیگر را روی سیستم خود نصب داشته باشید.

یکی از امکانات دیگری که برای آموزش طراحی سایت به صورت انلاین قابل ارائه می باشد برگزاری کلاس آنلاین طراحی سایت می باشد که از طریق نرم افزارهایی همچون ادوبی کانکت انجام میگیرد. دقت نمایید که در حال حاضر مشاوره آموزش طراحی سایت به صورت تماس تلفنی و اتصال از طریق نرم افزارهای ریموت می باشد.

اما در ادامه مقاله مواردی را در مورد طراحی سایت و انواع سایت هایی که میتوان با مشاوره طراحی سایت ایجاد کرد مواردی را عنوان می نماییم.

بعد از گذراندن دوره های طراحی سایت چه سایت های را می توانیم طراحی کنیم؟

همانگونه که میدانید با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در میان اکثریت مردم دنیا استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. در واقع امروزه شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی حرف اول را در بحث ارتباطات و بازار یابی می زنند و در نتیجه تمام کسانیکه قصد دارند کسب و کاری را راه اندازی نمایند به سمت معرفی محصولات خود و تبلیغات در بستر اینترنت رفته اند که یکی از مهمترین آنها داشتن یک وبسایت اینترنتی کارا و پویا می باشد از اینرو موضوع طراحی سایت بسیار مهم بوده ولی باید در نظر داشته باشید که نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید تا در حوزه اینترنت بتوانید خروجی خوبی بگیرید و باید نکاتی را در موضوع طراحی سایت رعایت نمایید

با توجه به توضیحات بالا عده قابل توجهی علاقه به آموزش طراحی سایت آنلاین می شوند که از این آموزش دو هدف را دنبال می کنند اولین هدف این موضوع می باشند که عده ای علاقه مند به یادگیری طراحی سایت می شوند که بتوانند خودشان سایتی برای خودشان طراحی نمایند و از اینجهت وابسته به شخصی نباشند و عده ای دیگر نیز علاقه مند به آموزش طراحی سایت می شوند تا بتوانند از طریق این آموزش کسب درآمد داشته باشند و در واقع هدف آنها از آموزش و یادگیری طراحی سایت بحث بیزنس می باشد.

در هر دوحالت که در بالا به آن اشاره شد شما می توانید از خدمات آموزشی طراحی سایت همکاران ما در سایت پاسخگو 24 استفاده نمایید اما برای استفاده از تخصص همکاران ما در نظر داشته باشد که این آموزش ها برای افرادی که قصد دارند به شغل طراحی سایت مشغول باشند با افرادی که قصد دارند فقط برای خودشان سایتی را طراحی کنند کاملا متفاوت می باشد.

در صورتیکه شما قصد آموزش آنلاین طراحی سایت به منظور طراحی یک سایت برای خودتان را دارید احتمالا نیاز به این موضوع نمیباشد که آموزش برنامه نویسی و کدنویسی را بگذرانید و احتمالا شما فقط از همکاران ما در بخش html-css و همچنین یکی از سیستم های مدیریت های محتوا کمک بگیرید کافی می باشد.

در نظر داشته باشید که سیستم های مدریت محتوا خودشان بسیار دارای ریزه کاری می باشد و شما باید به صورت حرفه ای آموزش طراحی سایت با وردپرس را بگذرانید.که در مقاله به موضوع طراحی سایت با وردپرس خواهیم پرداخت.

اما در صورتیکه شما قصد داشته باشید به عنوان یک شغل به طراحی سایت نگاه کنید می توانید دو پلن برای خود در نظر بگیرید اولین پلن این می باشد که یکی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس به همراه افزونه ها را فرابگیرید و در کنار آن می توانید به اموزش html-css نیز بپردازید که البته باید به صورت کاملا کاربردی این اموزش ها به شما داده باشد در این حالت و با گذراندن دوره کارآموزی طراحی سایت شما می توانید به یک طراح سایت درجه دو تبدیل شوید که توانایی طراحی سایت های اختصاصی را نخواهید داشت و همچنین ممکن است در روند طراحی سایت نیاز به یک برنامه نویس داشته باشید.

علت این موضوع این میباشد که ممکن است مشتری از شما مواردی را درخواست داشته باشد که در قالب ها و افزونه های وردپرس موجود نباشد و یا اینکه این افزونه ها و قالب ها کارایی خوبی ندهند و یا اینکه گرافیک خوبی نداشته باشند

آموزش طراحی سایت در دسته بندی دیگری نیز قابل تقسیم می باشد که در ادامه مقاله ان را مورد بررسی قرار می دهیم:

1- آموزش طراحی سایت ui

هر سایتی که قرار است طراحی شود شامل دو بخش ui و ux می باشد که در این قسمت این دو مورد را به شما توضیح خواهیم داد. در بخش ui شما فقط ظاهر سایت را طراحی می کنید که خود ظاهر سایت نیز از چند مرحله تشکیل می شود اگر شما قرار باشد به صورت کاملا حرفه ای کار طراحی ظاهر سایت را انجام دهید.

در بخش ui شما ابتدا باید به صورت ترسیم دستی انچه را که قرار است مشتری ببینید و صفحاتی را که قرار است مشتری به آنها مراجعه نماید را طراحی میکنید. هر صفحه ای که شما قرار است طراحی نمایید ممکن است المان های مختلفی داشته باشد.از تمام اسلاید شوها گرفته تا دکمه ها و لوگو سایت و بنرها و فوتر سایت و همچنین هدر سایت که تمام این موارد در آموزش طراحی سایت ui به شما اموزش داده می شود.

در مرحله بعدی طراحی سایت ui این می باشد که شما طرحی را که روی کاغذ ترسیم نموده اید را با وسیله نرم افزار فتوشاپ طراحی نمایید و سپس این طرح را به وسیله وردپرس و یا html-css طراحی نمایید.

شما برای اینکه بتوانید در بخش ui توانایی خوبی پیدا کنید قطعا نیاز به آموزش طراحی سایت در هر سه بخش را خواهید داشت یعنی اولا باید آموزش نحوه طراحی صفحات را به صورت دستی یاد بگیرید و در مرحله بعدی باید آموزش طراحی ظاهر سایت با استفاده از فتوشاپ را آموزش ببینید و در مرحله آخر باید آموزش طراحی ظاهر سایت با وردپرس یا html-css را یاد بگیرید.

اگر شما علاقه مند به آموزش طراحی ui سایت می باشید در نظر داشته باشید که باید با کارشناسانی مشاوره بگیرید که تخصص طراحی سایت در بخش ui را دارند البته بعضی از کارشناسانی که در حوزه آموزشی طراحی سایت فعالیت دارند به هر دوقسمت ui و ux تسلط دارند که در اصطلاح طراحان سایت به آنها فول استک گفته می شود.

آموزش طراحی سایت ux

اما همانگونه که در بالاتر گفتیم آموزش طراحی سایت به دو بخش تقسیم می شود که اولین بخش آن آموزش طراحی ظاهر سایت بود و بخش دوم آن آموزش طراحی بک گراند سایت می باشد که به آن آموزش طراحی ux سایت گفته می شود.

اما معنی ux چه چیزی می باشد که این موضوع را در این بخش مورد بررسی قرار میدهیم. وقتی شما ظاهر سایت را طراحی میکنید حال باید تعریف کنیم که سایت ما قرار است چه کاری انجام دهد و چه امکاناتی را در اختیار مشتری قرار دهد. یک زمانی است که سایت شما هیچ امکاناتی در اختیار مشتری قرار نمیدهد و هدف شما از طراحی سایت فقط بحث این می باشد که یک سری موارد را به مشتری نمایش دهید که در این حالت شما هیچ امکانی را مشتری نمیدهید ونهایتا یک شماره تماس برای برقراری ارتباط با شما در سایت قرار می دهید.

اما وقتی شما بخواهید امکاناتی را در سایت قرار دهید مثلا از ساده ترین آن مثل فرم طراحی سایت که مشتری بعد از پرکردن فرم ان را برای شما ارسال نماید و در سمت ادمین سایت شما نتایج این فرم را ببنید. یا اینکه مثلا شما در سایت خود امکان ثبت نام قرار دهید و مشتری بعد از پر کردن فرم ثبت نام در سایت ثبت نام شود و داشبورد خود را داشته باشد.

برای اینکه شما یک طراح ui خوب شوید نیاز دارید که آموزش طراحی سایت با وردپرس را کاملا فرا بگیرید و در صورتیکه قصد داشته باشید به صورت حرفه ای کار طراحی سایت را انجام دهید نیاز خواهید داشت آموزش برنامه نویسی را نیز یاد بگیرید.

در ادامه مقاله آموزش طراحی سایت به موضوع طراحی انواع سایت های که مورد نیاز مشتری است میپردازیم

1- آموزش طراحی سایت فروشگاهی:

همانگونه میدانید یکی از پرکاربردترین سایت ها در حوزه بیزنس سایت های فروشگاهی می باشد. و در این سایت می توانید از کارشناسان این بخش جهت آموزش سایت فروشگاهی کمک بگیرید.

دقت داشته باشید که بسیاری افراد هستند که برای بیزنس خود اقدام به طراحی سایت می نمایند ولی به علت اینکه اطلاعات کافی ندارند و یا از مشاوره خوبی استفاده نکرده اند در اجرای طراحی سایت فروشگاهی دچار مشکلاتی می شوند و پس از مدتی می بینند که بیزنس آنها در حوزه دیجیتال مارکتینگ چندان خوب پیش نرفته است.

چه مواردی را در هنگام طراحی سایت باید رعایت نماییم

اولین چیزی که در مورد آموزش طراحی سایت آنلاین باید مدنظر داشته باشید این موضوع می باشد که گرافیکی که مشتری از سایت شما میبیند بسیار مهم می باشد و تجربه نشان داده است که معمولا مشتری های به سایت های اعتماد میکنند که دارای گرافیک ساده و زیبا هستند و معمولا از سایت هایی که به هم ریختگی دارند سریعا خارج می شوند.

در مرحله دوم از دوره آموزش طراحی سایت موضوع سریع بودن سایت ها می باشد. اینکه مشتری معمولا با هرکلیک روی گزینه های سایت شما باید مدت زیادی را منتظر بماند چندان برای او مطلوب نیست و همچنین این موضوع برای سئو سایت شما چندان مناسب و نمره منفی برا سایت شما دارد.

آموزش طراحی سایت با cms

همانگونه که در بالاتر گفته شد دوره های آموزش طراحی سایت به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود که روش ساده تر آن طراحی سایت با cms می باشد اما سوال این است که cms چیست و برای آموزش طراحی سایت با cms چه قدر باید زمان بگذاریم؟

در پاسخ به سوال اول باید گفت که در معنای لغوی به هر سیستم مدیریت محتوا cmd گفته می شود و سیستم مدیریت محتوا به معنی یک سیستم کدنویسی شده می باشد که با نصب آن روی هاست شما یک سری امکانات پیش فرض خواهید داشت و به وسیله قالب ها و افزونه هایی که روی آن نصب میکنید می توانید به آن طراحی دلخواه خود را بدهید و همچنین امکانات مورد نیاز را به آن اضافه نمایید.

در نتیجه شما برای یادگیری طراحی سایت با cms باید این سیستم مدیریت محتوای مورد نظر را یاد بگیرید و همچنین کار کردن با افزونه های آن را یاد بگیرید.

وقتی شما از سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده میکنید هم قسمت ui و هم قسمت ux را می توانید به وسیله این سیستم مدیریت محتوا طراحی نمایید بدون اینکه یک خط کدنویسی انجام دهید.

اما این نکته را فراموش نکنید که برای یادگیری سیستم مدیریت محتوا شما با علاوه بر اموزش خود این cms باید آموزش کار کردن با افزونه های آن را نیز یاد بگیرید. در نتیجه برای آموزش طراحی سایت با مدیریت محتوا شما باید اموزش cms-آموزش کار کردن با قالب های مختلف و هم چنین آموزش کار کردن با افزونه های مختلف را یاد بگیرید.

حال سوالی که ممکن است برای شما به وجود بیاید این موضوع می باشد که چه علتی وجود دارد برای آموزش طراحی سایت سراغ یادگیری برنامه نویسی برویم که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا مزایا و معایبی دارد اولا اینکه شما خیلی اوقات نیاز دارید تغییراتی را در سایت بدهید یا امکاناتی را به سایت اضافه نمایید که با امکانات دیفالت cms قابل انجام نمیباشد. در نتیجه شما نیاز خواهید داشت که درقالب دست برده و برنامه نویسی انجام دهید.

ضمنا همچنین ممکن است مشتری از شما تقاضای طراحی یک سایت اختصاصی را داشته باشد که امکانات آن به هیچ عنوان در قالب های موجود نیست. و مجبور به کدنویسی سایت از صفر می باشید. ضمنا سایت هایی که سیستم مدیریت محتوا طراحی میشوند معمولا کند تر از سایت هایی هستند که از صفر کدنویسی شده اند و در بعضی اوقات پیاده سازی دقیق گرافیکی که مشتری نیاز دارد در سیستم های مدیریت محتوا امکان پذیر نمی باشد

با توجه به توضیحات بالا شما برای آموزش حرفه ای طراحی سایت باید حتما علاوه بر وردپرس و افزونه های آن تا حتما html-css را یاد بگیرید و همچنین در مرحله بعدی آموزش های مربوط به کدنویسی را نیز یاد بگیرید

طراحی سایت به وسیله وردپرس با قالب اختصاصی

اما نکته دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم آموزش طراحی سایت آنلاین با استفاده از قالب های اختصاصی برای وردپرس می باشد. دقت نمایید این مرحله از آموزش طراحی سایت پیشرفته ترین نوع آموزش برای طراحی سایت با cms  می باشد زیرا شما با این آموزش یاد خواهید گرفت که برای وردپرس قالب طراحی نمایید و حتی این قالب را بفروشید

هزینه های آموزش طراحی سایت

در این قسمت از مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد هزینه های آموزش و یادگیری طراحی سایت برای شما عنوان کنیم. دقت نمایید که باتوجه به سطحی که شما دارید هزینه های آموزش طراحی سایت متفاوت می باشد. اگر قصد دارید از کارشناسان این شرکت برای آموزش طراحی سایت استفاده نمایید این هزینه ها به صورت دقایق آموزش از شما اخذ می شود. و این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب استاد آموزش طراحی سایت نمایید و اگر در ابتدای یادگیری طراحی سایت هستید لازم دارید با استادی مکالمه نمایید که در حوزه وردپرس و html-css آموزش هایی را به شما ارائه نماید

اما روش دیگری نیز وجود دارد که به آموزش آنلاین طراحی سایت معروف می باشد در این روش شما با استاد جلسات آموزشی آنلاین خواهید داشت که این جلسات به وسیله نرم افزارهایی مانند ادوبی کانکت انجام می شود

نحوه برقرار ارتباط با استاد آموزش طراحی سایت

برای اینکه بتوانید با استاد مورد نظر خود در حوزه طراحی سایت ارتباط برقرار نمایید کافی است از بین رزومه های موجود اساتیدی که کار آموزش طراحی سایت را انجام میدهند بررسی نمایید و با توجه به تخصص آنها یک استاد را انتخاب نمایید و داخلی او را یادداشت نمایید و در مرحله بعد اقدام به خرید بسته مشاوره نموده و با شرکت تماس گرفته و از خدمات آموزش آنلاین طراحی سایت استفاده نمایید.

چه آموزش هایی در حوزه طراحی سایت به شما داده می شود؟

1- آموزش طراحی سایت فروشگاهی

2- آموزش طراحی سایت شخصی

3- آموزش طراحی سایت شرکتی

4- آموزش طراحی سایت اختصاصی

5- آموزش طراحی سایت با وردپرس

6- آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

7- آموزش طراحی سایت با جوملا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت