تماس با مشاوره کنکور تجربی-با مشاوران برتر

زهرا حیدری

مشاهده مشاور

رویا موگویی

مشاهده مشاور

بنیامین سجادی

مشاهده مشاور

ابوالفضل زبردست

مشاهده مشاور

بهاره درویشی

مشاهده مشاور

مصطفی ماهرویی

مشاهده مشاور

نسترن تحقیقی

مشاهده مشاور

یاسین پوریا

مشاهده مشاور

فرشته زارعی

مشاهده مشاور

راضیه قاطعی

مشاهده مشاور

فرناز خوش نور

مشاهده مشاور

دانیال خالصی

مشاهده مشاور

یاسین داوری

مشاهده مشاور

علیرضا معصومی

مشاهده مشاور

طنین ملک

مشاهده مشاور

مهرداد سلمانی

مشاهده مشاور

معصومه قنبری

مشاهده مشاور

محمد افخمی

مشاهده مشاور

فاطمه رجبی

مشاهده مشاور

تماس با مشاوره کنکور تجربی-با مشاوران برتر

 مشاوره کنکور تجربی یک  تخصص است و مشاور در این زمینه دانش و آگاهی کامل دارد و می‌تواند اطلاعات کاملی درباره مشاوره کنکور تجربی و مسائل پیرامون ان را در اختیار داوطلب قرار دهد.

مشاوره کنکور تجربی توسط افراد متخصص در این حوزه به دواطلبان و دانش آموزان کنکوری ارائه می‌شود آن‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره از مشاوران متخصص برای کنکور تجربی مشاوره بگیرند و اطلاعاتی را درباره زمان کنکور، برنامه ریزی اصولی و صحیح، نحوه صحیح مطالعه، تست زنی، جمع بندی و مرور دورس در اختیار داوطلب می‌گذارد.

در این مقاله از پاسخگو ۲۴ می‌خواهیم مطالبی را درباره مشاوره کنکور تجربی و مسائل پیرامون آن بیان کنیم با ما همراه شوید.

چرا مشاوره کنکور تجربی؟

کنکور تجربی یکی از گروه‌های آزمایشی کنکور است که دواطلبان زیادی دارند که هر یک از دواطلبان برای رسیدن به هدف و نتیجه مطلوب با یک دیگر رقابت زیادی می‌کنند در واقع می‌توان گفت رقابت زیادی در میان دواطلبان این گروه آزمایشی وجود دارد.

یکی از راهکارهایی که به شما کمک می‌کند تا از عرصه رقابت جا نمانید کمک گرفتن از یک مشاوره کنکور تجربی است معمولا مشاوران این حوزه خود کنکور تجربی داده اند و این مسیر پر از پیچ و خم را طی کرده اند و موانع و مشکلات راه به خوبی آگاه هستند آن‌ها می‌توانند به راحتی به شما کمک کنند تا با کسب اطلاعات کامل در این مسیر قدم بگذارید و برنامه ریزی اصولی و صحیح دورس را پیش ببرید وبه نتیجه مطلوب خود برسید.

نکاتی برای موفقیت در مسیر آمادگی برای کنکور تجربی:

1- برای شرکت در کنکور سراسری دچار استرس و عجله نشوید

یکی از مشکلاتی که بعضی از دانش آموزان که پشت کنکور هستند با آن مواجه می شوند موضوع داشتن استرس و عجله برای خواندن دروس میباشد. همیشه این موضوع را به یاد داشته باشید اگر میخواهید در کنکور تجربی موفق شوید با مطالعه شما کیفیت لازم را داشته باشد البته این موضوع به این معنی نیست که شما آهسته درس بخوانید.

در تمام کارهای روزمره شما می توانید کاری را سریع تر انجام دهید اما از توجه و تمرکز شما کاسته نشود. تفاوت این موضوع با عجله در این است که زیربنای عجله استرس می باشد ولی زیر بنای سرعت در درس خواندن و فهمیدن تمرکز می باشد. پس سعی کنید کیفیت مطالعه خود را بالا ببرید.

2- از یک مشاور برای تهیه منابع درسی مشورت نمایید

یکی از معضلاتی که بعضی از دانش آموزان با آن مواجه می شوند موضوع منابع درسی می باشد. در صورتیکه شما منابع درسی را به درستی انتخاب نکنید قطعا از دانش آموزان دیگر عقب خواهید افتاد و وقت خود را به خاطر منابعی که کیفیت پایینتری دارند از دست خواهید داد.

علت این امر این می باشد که بعضی از منابع ممکن است در مباحث مختلف روی مباحثی که ارزش آموزشی کمتری دارند وقت زیادی گذاشته باشند و در نتیجه شما زمان کافی برای رسیدن به مباحث مهمتر را از دست خواهید داد.

3- برای تمام دروس وقت کافی بگذارید

با توجه به برنامه ریزی ای که انجام میدهید با دقت داشته باشید که وقت گذاشتن برای تمام دروس بسیار مهم می باشد و به هیچ وجه نباید درسی را در کنور رشته تجربی کنار بگذارید و علت این موضوع این می باشد شما هرچه قدر در یک درس ضعیف باشید اما با مطالعه ان درس یکسری سوالات قابل حل خواهد که می توانید از پس آن بربیایید.

4- مهارت های تست زنی خود را افزایش دهید

شما در هر زمینه ای که قصد موفقیت در آن را داشته باشید به یکسری مهارت ها و تکنیک ها احتیاج خواهد داشت و مخصوصا در حوزه کنکور که بسیار رقابتی می باشد این موضوع ویژه تر و مهم تر می باشد که شما تکنیک های شرکت در کنکور و تست زنی را از یک مشاوره خبره کنکور یاد بگیرید و تمرین نمایید و خواهید دید که درصد موفقیت شما بسیار افزایش خواهد سافت

5- روشهای مطالعه هر درس را یاد بگیرید

هر درسی برای خود یک روش مطالعه و آموزش دارد که با رعایت این روش ها کیفیت مطالعه شما حتما بالاتر خواهد رفت در نتیجه لازم می باشد قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و مطالعه دروس نمایید مشاوره خوبی درباره نحوه مطالعه دروس از مشاور کنکور خود بگیرید.

به عنوان مثال روش خواندن و مطالعه درس زیست شناسی که با روشی که شما قرار است شیمی را بخوانید متفاوت می باشد و باید برای هر روش از استاد همان درس مشاوره بگیرید و همچنین اشکالات خود در روش مطالعه دروس کنکور رشته تجربی را مرتفع نمایید

6- حتما زمانی را برای تمرکز کردن داشته باشید

داشتن تمرکز برای درست و خوب انجام دادن هر کاری لازم و ضروری می باشد و اگر شما نتوانید در کارهای خود تمرکز لازم را داشته باشید حتی در انجام ساده ترین کارها نیز دچار اشتباه می شوید و راندمان کاری شما نیز به شدت پایین خواهد آمد.

این موضوع در فعالیت های رقابتی نمود بسیار زیاد تری خواهد داشت که یکی از مهمتری فعالیت های رقابتی در طول تحصیل شما شرکت در کنکور سراسری تجربی می باشد.

با توجه به توضیحات بالا حتما باید در زمینه بالا بردت تمرکز خود آموزش ببینید تلاش نمایید و یکی از بهترین راه ها از بین بردن موانع تمرکز می باشد که برای این موضوع باید با یک مشاور روانشناس صحبت نمایید.

ممکن است عده ای از دانش آموزان به علت نداشتن مشکلات خانوادگی و مشکلات روانشناسی موانع کمتری برای تمرکز داشته باشند ولی این موضوع باعث نمیشود شما به دنبال رفع موانع نباشید

7- در ازمون های ازمایشی کنکور تجربی  شرکت نمایید

شرکت در آزمون های آمادگی شرکت در کنکور تجربی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و شما با شرکت در این آزمون های می توانید عیوب خود را در هنگام تست زنی در سر جلسه کنکور رفع نمایید. و همچنین نقاط ضعف خود در دروس مختلف را شناسایی نمایید و آزمون به آزمون خود را پیشرفت دهید

مشاوره درس زیست شناسی برای شرکت در کنکور

یکی از دروسی که می توان گفت مهمترین درس در کنکور رشته تجربی می باشد درس زیست شناسی می باشد.برای مطالعه این درس و برنامه ریزی برای مطالعه زیست شناسی حتما از مشاوران رشته تجربی استفاده نمایید. تجربه ثابت کرده است که یادگیری روش مطالعه زیست شناسی و داشتن مشاور در طول مطالعه این درس و همچنین تحلیل درصدهایی که در کنکور ازمایشی زده اید تاثیر زیادی بر روی موفقیت شما در درس زیست شناسی دارد.

وقتی شما در کنکور آزمایشی شرکت می کنید و درصد خوبی در درس زیست شناسی نمیزنید این موضوع باید بررسی و تحلیل شود که علت پایین بود  درصد چه می باشد و نقاط ضعف شما در درس زیست شناسی چه مواردی می باشد و سپس مشاوره با ارائه ارهکار به شما، کمک مهمی به شما برای رفع ضعف خود در این درس می نماید

همچنین مقایسه  تحلیل درصدهای زیست شناسی در کنکورهای ازمایشی مختلف نیز می تواند کمک به رفع ضعف شما در این درس نماید

مشاوره درس شیمی برای شرکت در کنکور

 

بهترین مشاوره کنکور تجربی

در قسمت فوق لزوم بهره مندی از مشاوره برای کنکور تجربی را گفتیم حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که بهترین مشاوره کنکور تجربی چه کسی است؟

بهترین مشاوره کنکور تجربی کسی است که ابتدا وضعیت فردی، علمی، خانوادگی و … شما بررسی کند سپس با توجه به شرایط شما مشاوره ارائه بدهد. یک مشاور برای کنکور تجربی باید دانش اولیه برای مشاوره دادن را داشته باشد، سپس در ارائه مشاوره کنکور تجربی متخصص باشد یعنی تمام تکنیک‌های مشاوره را بداند و با توجه به شرایط دانش آموز یا داوطلب برنامه ریزی صحیح و اصولی را به بیاموزد تا بتواند با توجه به فرصت زمانی و سبک زندگی که دارد برای خود یک برنامه ریزی تحصیلی فردی داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

انتخاب رشته کنکور یکی از مراحل مهم پس از قبولی در کنکور تجربی است و برای انتخاب رشته صحیح و اصولی دریافت مشاوره الزامی است زیرا یک مشاور اطلاعات کاملی درباره ظرفیت هر رشته در هر دانشگاه و شرایط قبولی در هر رشته دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا با توجه به علاقه و استعداد و رتبه کسب شده یک انتخاب رشته اصولی و صحیح داشته باشید و شانس قبولی خود را در دانشگاه مورد نظر افزایش دهید.

مشاوره تلفنی کنکور تجربی

بسیاری از دواطلبان و دانش آموزان تمایل دارند با آگاهی از مسائل پیرامون کنکور تجربی در مسیر مطالعه و تست زنی قرار بگیرند آن‌ها می‌خواهند درباره شیوه صحیح مطالعه، شیوه صحیح برنامه ریزی، شیوه صحیح تست زنی و… اطلاعات مفیدی را کسب کنند اما فرصت مراجعه حضوری با مراکز آموزشی را ندارند می‌توانند از مشاوره تلفنی استفاده کنند این شیوه از مشاوره چند سالی است که بسیار مورد استقبال قرار رفته است و به دلیل مزایایی که دارد یکی از شیوه‌های بسیار محبوب است و مزایای آن می‌توان به صرفه جویی در وقت، در دسترس بودن مشاور در هر زمان، کاهش هزینه‌های مشاوره، امکان استفاده از مشاوران مختلف اشاره کرد.

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

مشاوره آنلاین برای کنکور تجربی یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین نوع مشاوره است و افراد می‌توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی با مشاور ارتباط برقرار کنند و سوالات و ابهامات خود را درباره کنکور تجربی بپرسند.

مشاوره آنلاین برای کنکور تجربی یکی از شیوه‌های مشاوره است که مراکز مشاوره و سایت‌های مشاوره‌ای این امکان دریافت آن را برای کاربران خود فراهم کرده اند آن‌ها می‌توانند در بستر‌های ارتباطی آنلاین از جمله واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، صفحه چت بات‌ها، بخش دیدگاه سایت‌ها با مشاوران این حوزه ارتباط برقرار کنند.

هزینه مشاوره برای کنکور تجربی

هزینه مشاوره برای کنکور تجربی به عوامل مختلفی از جمله شیوه مشاوره، مدت زمان مشاوره، میزان دانش مشاوره، رزومه آن، نوع خدمات ارائه شده توسط مشاور و… بستگی دارد و این عوامل در تعیین هزینه مشاوره برای کنکور تجربی نقش مهمی دارند.

هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره آنلاین و تلفنی گران‌تر است و افراد باید هزینه بیشتری را برای دریافت مشاوره بپردازند، اما هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی نسبتا ارزان و به صرفه است و عموم مردم قادر به استفاده از این شیوه مشاوره هستند.

چند نکته درباره کنکور تجربی

  • از عواملی که موجب اختلال در تمرکز شما می‌شوند دوری کنید: اگر می‌خواهید در کنکور تجربی موفق شوید در وهله اول باید فضای مناسبی را برای مطالعه در نظر بگیرید و از عواملی که موجب حواس پرتی شما می‌شوند دوری کنید.
  • منابع مختلف را تهیه نکنید: یک نکته بسیار مهم که موجب نا امیدی بسیاری از دواطلبان می‌شود حجم درس‌ها است آن‌ها تمام منابع و جزوات را تهیه می‌کنند و می‌خواهند بر آن‌ها مسلط شوند اما این کار موجب سردرگمی آن‌ها خواهد شد.
  • نقاط قوت خود را رشد و نقاط ضعف خود را پوشش دهید‌: یکی از مشکلات مهم بسیاری از دواطلبان این است که تنها بر روی نقاط ضعف خود تمرکز می‌کنند و سعی می‌کنند آن‌ها را قوی کنند در صورتی که باید نقاط قوت خود را حفظ کنند و برای رشد آن‌ها تلاش کنند.
  • رفع اشکال کنید: در برنامه ریزی که دارید سعی کنید ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کرده و با هدف پیش برید و برای درس‌هایی که تسلط کافی ندارید سعی کنید زمان بیشتری را به آن‌ها اختصاص دهید و رفع اشکال کنید.
  • از فنون مطالعه آگاه شوید: مطالعه تنها نمی تواند به موفقیت شما در کنکور تجربی کمک کند بلکه آنچه که بسیار مهم است فنون مطالعه است شما باید تلاش کنید تا این فنون را به خوبی یاد بگیرید و یک مطالعه صحیح و اصولی داشته باشید.

کلام آخر

به پایان این نوشتار رسیدیم امیدواریم مطالبی که درباره مشاوره  برای کنکور تجربی در اختیار شما قرار دادیم برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با شماره 9099070545 تماس بگیرد و با مشاوران و کارشناسان مجرب و متخصص پاسخگو ۲۴ ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

مجموع: 150.000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

ورود به سایت