پاسخگویی به سوالات کامپیوتر- پاسخگویی آنلاین و تلفنی به سوالات رایانه

در دنیای امروز کمتر کسی است که از کامپیوتر استفاده نکرده باشد اما گاهی اوقات این ماشین مشکلاتی را بوجود می‌آورد که افراد را کلافه و خسته می‌کند.

در این نوشتار میخواهیم به شما کمک کنیم در صورت مواجهه با مشکلات کامپیوتر در کوتاه‌ترین زمان آن را حل نمایید.

کامپیوتر چیست؟

کامپیوتر با هدف شمارش گر و محاسبه گر اختراع شد رر واقع کامپیوتر یک ماشین برنامه ریزی شده است که جهت‌های مختلف زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد این روزها بسیاری از کسب و کار‌ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با کامپیوتر سر و کار دارند.

در واقع کامپیوتر ابزاری است که اطلاعات خام را میگیرد و به پردازش آن‌ها می‌پردازد تا قابل فهم شود. همچنین پاسخگویی به سوالات اکسل را مطالعه نمایید.

اجزای کامپیوتر

اجزای اصلی کامپیوتر شامل سخت افزار‌ها و نرم افزار‌ها می‌شود.

سخت افزار هر قسمتی و قطعه‌ای است قابل لمس است مثل موس، کیبورد، مانیتور

نرم افزار‌ها به قسمت‌های غیر فیزیکی کامپیوتر می‌گویند در واقع ویندوز و برنامه‌هایی که بر روی کامپیوتر نصب می‌شوند شامل نرم افزار می‌شوند.

کاربرد کامپیوتر

کامپیوتر کاربرد زیادی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاربرد رایانه در صنعت: امور حسابداری و انبار داری‌، بانکداری، کنترل موشک و ترافیک، امور حقوق و دستمزد پرسنل
  • کاربرد در پزشکی: در سی تی اسکن، عمل چشم با لیزر، دستگاه‌های سنگ شکن کلیه و سنگ صفرا، آزمایش اسپیرمتری
  • کاربرد در گرافیک: ساخت انیمیشن، طراحی پوستر، سینما، ساخت بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن، نقشه کشی

علاوه بر کاربرد‌های فوق کامپیوتر کاربرد‌های دیگری نیز دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

مشکلات کامپیوتر

مشکلات کامپیوتر شامل سه دسته ارور‌ها، مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری می‌شوند.

ارور‌ها خطاهای کامپیوتری هستند که در حین اجرای نرم افزار‌ها، بازی‌ها یا کار با کامپیوتر با آن روبه رو می‌شوید و بسیاری از افراد نمی دانند در حین مواجهه با این ارور‌ها چگونه آن را رفع و حل کنند موسسه ما آمادگی پاسخگویی به سوالات کامپیوتر در زمینه ارورها را دارد کافیست با شماره 9099070545 تماس بگیرید.

مشکلات نرم افزاری یکی از گسترده‌ترین نوع مشکلات کامپیوتری است که شامل نصب نبودن داریور‌ها، کارت گرافیک و… می‌شود. اگر با مشکلات نرم افزاری روبه رو شدید اصلا نگران نباشید کافیست با ما تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

مشکلات سخت افزاری تقش مهمی در سیستم کامپیوتری دارد در واقع در عملکرد سیستم شما نقش پر رنگی دارند، وصل نبودن کامپیوتر به اینترنت، مشکل سوختن CPU سیستم شما از جمله مشکلات سخت افزاری به شما، می‌روند که ما در رفع این مشکلات به شما کمک خواهیم کرد.

پاسخگویی به سوالات کامپیوتر

پاسخگو ۲۴ یکی از شرکت‌هایی است که خدمات کامپیوتری را به‌صورت آنلاین و تلفنی ارائه می‌دهد کارشناسان متخصص ما در زمینه کامپیوتر در حل ایرادات و مشکلات کامپیوتر می‌توانند به شما کمک کنند.

در واقع پاسخگو ۲۴ می‌تواند در مدت زمان کم به سوالات و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر شما پاسخ دهد.

پاسخگویی به سوالات کامپیوتر توسط کارشناسان متخصص و مجرب در موسسه ما امکان پذیر است کافیست با شماره 9099070545 تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

پاسخگویی به سوالات کامیپوتر از طریق بخش نظرات

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که شما می‌توانید با کارشناسان پاسخگو ۲۴ در ارتباط باشید بخش نظرات مطلب است هدف اصلی ما از قرار دادن بخش نظرات پاسخگویی به سوالات کامپیوتری به صورت رایگان برای کاربران است.

خوشبختانه موسسه ما این امکان را نیز برای شما فراهم کرده است که در قسمت کامنت سوالات و ابهامات خود را در خصوص کامپیوتر بپرسید و کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد به طور کلی کمتر از ۲۴ ساعت سوال کامپیوتری شما توسط کارشناسان بررسی می‌شود و پاسخ در بخش کامنت برای شما قرار داده می‌شود.

همچنین مطالعه نمایید:پاسخگویی به سوالات ورد

سخن پایانی

موسسه پاسخگو ۲۴ یکی از معتبر‌ترین موسسات است که در زمینه‌های مختلف می‌تواند سوالات تخصصی شما را پاسخگو باشد چنانچه در خصوص کامپیوتر سوالی دارید می‌توانید با شماره 9099070545 تماس بگیرید و از کارشناسان رایانه ما سوالات خود را بپرسید.

45 پاسخ به “پاسخگویی به سوالات کامپیوتر- پاسخگویی آنلاین و تلفنی به سوالات رایانه”

  1. سلام . بنده بازی دویل می کرای (devil may cry ) رو نصب کردم البته نسخه فیت گرل ( fit girl ) ویدیو هایی که در بازی پخش میشن مشکلی ندارن و با سرعت بسیار مناسبی و کیفیت مناسبی پخش میشن اما خود بازی با سزعت بسیار کمی حرکت میکنه . میشه راهنمایی کنید ؟! مدت هاس که دنبال این بازی بودم الان که پیداش کردم بد جور تو ذوق میزنه .

    1. سلام سهیل عزیز
      1- تنظیم سرعت فن cpu و فن power در صورت گیمینگ بودن سیستم
      2- نصب نبودن اپلیکیشن های مورد نیاز بازی
      3- کپی بودن درایور کارت گرافیک
      4- چک کردن فن کارت گرافیک

  2. سلام ببخشید

    پردازنده من برای بازی های نسبتن سنگین یا متوسط مناسب هستش یانه

    پردازنده گرافیکی: GeForce GT 540M, HD Graphic 3000

    چون من خواستم فیفا ۲۰۱۶ روی سیستم نصب کنم ببینم مشکلی پیش نیاد

    1. سلام معین عزیز
      نسبت به قدیمی بودن کارت گرافیک شما اگر از بازی پشتیبانی هم باشه با مشکلات زیادی همراه خواهد بود

    1. سلام محمد عزیز
      برای برطرف کردن مشکل خود باید درایور های سیستم خود را مجدد نصب کنید یا با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و با استفاده از any desk برای شما کاربر محترم رفع مشکل کنند .

    1. سلام سارا عزیز
      پایین صفحه قفل آیکون دوربین را زده رکورد را شروع کنید سپس صفحه را به سمت بالا بکشید .

  3. سلام
    من سیستم جوری شده که از طریق usbبعضی از چیزا رو ناشناس تشخیص میده مثلا گوشی موبایل که با سیم شارژر وصل میکنم ایکونش نمیاد یا به هندزفری وصل نمیشه ولی بعضی از چیزارو مثل فلش مموری رو شناسایی میکنه چیکار کنم درست بشه

    1. سلام محمد عزیز
      لطفا درایور های سیستم خود را مجدد به صورت آپدیت شده نصب نمایید .

  4. سلام. من برای کار شرکت میخوام فایل وردم در پوشه ای که قرارداره غیر قابل ویرایش باشه و همکاران دیگه فقط بتونن از پوشه مورد نظر فایل را کپی و یا سیو از کنن جای دیگه تا بتونن تغییراتشون را اعمال کنن.

    1. سلام آزاده عزیز
      لطفا جهت دریافت پاسخ به شماره 9099070545 از طریق تلفن ثابت با داخلی 130 تماس بگیرید .

  5. سلام .ببخشید من قبلا از لپتاپم ریستوری نگرفتم اما حالا باید به چند ساعت قبل برش گردونم چکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت پاسخ سوال خود با کارشناسان مجموعه به شماره 9099070545 از طریق تلفن ثابت با داخلی 100 تماس بگیرید .

  6. سلام من وقتی سیم هدفون رو وصل میکنم بجای اینکه صدا از هدفون بیاد هم از هدفون و هم از اسپیکر لپ تاپ میاد و با وجود اینکه از هدفون صدا میاد هدفون شناسایی نمیشه که انتخاب کنم صدا ازش بیاد

    1. سلام مهدی شاهسونی عزیز
      از قسمت sound setting وارد شده و توع ورودی input و خروجی output را مشخض کنید در صورت عدم رفع مشکل با کارشناسان تماس بگیرید .

  7. سلام روزتون بخیر
    یک هارد دیسک جدید ظرفیت 1 ترا بایت وسترن سبز خریداری کردم بعد نصب ویندوز میپرسه GPT یا MBR بشه منم اشتباها GPT زدم و بعد از اون دیگه هارد بالا نمیاد حتی در Disk managerment هم نمایش داده نمیشه چیکار باید کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام مرتضی عزیز
      1- استفاده از نرم افزارهای پارتیشن بتدی
      2- نصب مجدد ویندوز و فرمت پارتیشن

  8. سلام وقت بخیر
    من بر روی کامپیوترم ویندوز 10 نصب هست چند روزیه onedrive پیام پر شدن حافظه میده و بعد هدایت میشه به صفحه پرداخت مایکروسافت برای افزایش حافظه میخواستم بدونم اگر حافظه رو افزایش ندم و onedrive کامل حافظه اش پر بشه ، چه اتفاقی میفته ؟ فایل هایی که روش هست از بین میره ؟

  9. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونم هارد سیستم قبلیمو به سیستم جدیدم وصل کنم چون اطلاعاته توشو لازم دارم فقط چون ویندوز روش نصب بوده یکم گیج شدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام محمد عزیز
      بله امکانش وجود داره ساده ترین راه که اطلاعات داخلش حتی با ویندوز حفظ بشه خرید باکس هارد اکسترنال که هاردتونو داخل باکس قرار بدید
      سپس مثل فلش به سیستم وصل کنید تمام درایو هاتونو خیلی راحت باز میکنه .

  10. سلام وقت بخیر.. من یکماه پیش یه لپ تاپ خریدم و فروشنده خودش برام ویندوز نصب کرد الان نوتیف میاد ک پسوورد ویندوز را عوض کن.. با توجه به اینکه من رمز عبور فعلی رو نمیدونم اگه عوضش نکنم مشکلی بوجود میاد؟

    1. سلام راحله جهانگیری عریر
      بنابر جزییات شما که ارائه دادین پسوورد نباید تعریف شده باشه داخل سیستم
      همچنین چه نوع پسووردی هست که شما موقع ورود نیاز به زدنش ندارین ؟ مراقب امتیت دسنگاه خود بوده و ویندوز را عوض کنید احتمال دسترسی به اکانت شما وجود داره توسط شخص دیگری .
      با آرزوی موفقیت شما

  11. سلام. من فلش رو از طریق cmd بوت کردم بعد خواستم توش ویندوز بریزم باید فایل ایزوشو کپی و پیست میکردم یا باید خود فایل معمولی ویندوز رو کپی و پیست میکردم.

    1. سلام محمد عریر
      نرم افراز RUFUS دانلود کنید سپس از داخل نرم افزار فلش خود به صورت اتومات شناخته میشود در نهایت نوع فرمت ویندوز خود را انتخاب کرده و شروع به ISO کردن فایل داخل فلش بکنید
      لازم به ذکر قبلش باید نسخه ISO ویندوز هم دانلود کنید که برنامه RUFUS فلش BOTABLE کنه .

  12. سلام خسته نباشید من دوتا هارد ssd دارم که روی یکیش ویندوز نصبه آیا امکانش هست که اون یکی هارددیسک رو به هارددیسک ویندوزم اضافه کنم یا اصلا امکان انجام همچین کاری وجود نداره؟

      1. چطوری میتونم این کارو انجام بدم باید مرج کنم هاردارو باهم. ویندوزم نمیپره؟

        1. سلام دهقانپور عزیز
          باکس هارد خریداری کنید و به سیستم مثل فلش متصل کنید .

  13. سلام من اگر ویندوز وای‌فای لب تاپم را reset کنم برنامه هام و فایل های روی لب تاپ هم حذف میشن؟!

  14. سلام خسته نباشید شرمنده مزاحم میشم دو تا سوال کامپیوتری داشتم یکی اینکه نصف مخاطبین تلگرامم حذف شدند یعنی
    بجای نام کاربریشون نوشته : نام کاربری حذف شده چرا اینجوری شده آیا بلاکم کردن؟و آیا میشه مخاطبینم درست شن یا برگردن؟ممنون میشم لطفا راهنمایی
    بفرمایید سوال دومم اینکه ی موس بی سیم دارم که به لپتاپ وصل می کتم کار نمی کنه باتری داره چراغشم اولی به لپتاپ وصل می کنم اولش روشن میشه بعدش نه
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم وصل شه خوشحال میشم بگید مرسی ممنون

    1. سلام پرتو عزیز
      1- امکان بلاک کاربر وجود داره
      2- درایور های سیستم خودتون دوباره آپدیت کنید .

  15. سلام ممنون از پاسختون
    فقط یک سوال میدونم امکان بلاک در تلگرام وجود داره
    ولی میخواستم ببینم ک بلاکم کردن یا حساب کاربریشون رو حذف
    کردن؟و در مورد سوال دوم من درایو موس رو آپدیت کردم نمیدونم دقیقا منظورتون درایو موس هست یا همه درایو ها؟اگر منظورتون درایو موس هست ک فکر میکنم آپدیت هست ولی چشم بازم آپدیتش میکنم شاید درست آپدیت نشده ببخشید از کجا بفهمیم آپدیت شده ویندوزم ویندوز ۱۰ هستش

    1. سلام پرتو عزیز
      خواهش میکنم در خدمت شما خواهیم بود
      1- تلگرام راه های زیادی برای شخصی سازی داره و متاسفانه قطعی تمیشه نظر داد
      2- برنامه drive booster دانلود کنید موقع نصب اتومات تمامی درایو های شما را بروز کرده و سیستم شما بهتر از قبل خواهد شد و از درایو های قدیمی بکاپ restore گرفته خواهد شد
      در ضمن در تمامی مراحل اینترنت شما باید متصل باشد هم دانلود هم نصب

  16. سلام خسته نباشید می خواستم بدونم هر رمی برای هر کامپیوتری میخوره یا باید مثل مدل خودش باشه.

    1. سلام علی عزیز
      خیر هر رم مشخصات مربوط به خودش داره که نسبت به این مشخصات باید رم مورد نظر را خریداری کنید .
      1- باس رم
      2- نوع دسته بندی نسل‌ DDR

  17. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من وارد سایت moshaverfa.com میشم اما وقتی می خوام فیلم ها رو دانلود کنم ارورر checking the proxy and the firewall و running windows network diagnostics رو میده .لطفا راهنمایی ام کنین
    خیلی ممنونم

    1. سلام آوا عزیز
      1- برداشتن تیک lan setting در internet options
      2- تغییر مرورگر خود

      1. سلام ممنون از توضیحاتتون من چک کردم تیک های lan setting در internet options درست بود اما متاسفانه همون پیغام میاد و اینکه از طریق گوشی هم نمیتونم دانلود کنم و تو آدرس بار صفحه اصلی مینویسه که اتصال ایمن نیست و در صفحه بعد برای دانلود فیلم از طریق موبایل هم مینویسه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست( err_connection_refused)
        ممنون از راهنماییتون

        1. سلام لطف کنید تماس بگیرید شرکت تا به همراهی همکاران بخش پشتیبانی دقیقتر مشکل شما بررسی شه.

  18. سلام جناب خسته نباشید ببخشید مزاحم میشم حرف بدی زدم ک کامنتم ثبت نمیشه؟راستی سایتتون برام توی لپتاپ باز نمیشه ولی توی موبایل باز میشه ، چرا؟

    1. سلام پرتو عزیز
      تعداد کامنت ها زیاده و بعضی اوقات پاسخگویی به تمامی آنها رمان بر خواهد بود
      بابت سایت هم مربوط به اپلیکیشن مرورگر شما میباشد شاید با آپدیت مشکل شما رفع خواهد شد .

  19. سلام دوستان لبتاپ من بلوتوث رو شناسایی نمیکنه یعنی هیچ دیوایسی رو پیدا نمیکنه از نظر نرم افزاری (درایو یلوتوث) مشکلی نداره ممکنه سخت افزاری بلوتوثش سوخته باشه؟؟؟

    1. سلام دقت کنید که درایور بلوتوث به درستی نصب شده باشه چون درایورهای بلوتوث دارای شباهت های زیادی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت