روش های مشاوره رایگان با وکیل حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین

یکی از زمینه های مشاوره را انتخاب نمایید:

مشاوره رایگان با وکیل – مشاوره با وکیل حقوقی

خدمات مشاوره در حوزه حقوقی از جمله خدمات مجموعه پاسخگو 24 می باشد که شما با تماس با این مرکز می توانید از مشاوره تلفنی با وکیل استفاده نمایید که این تماس میتواند از دو طریق تماس با تلفن ثابت و یا تماس از طریق موبایل استفاده نمود. وکلایی که با مجموعه پاسخگو24 همکاری می نمایند در تمام حوزه های حقوقی از جمله وکیل کیفری-وکیل خانواده-وکیل جرایم اقتصادی-و…. می توانند به شما مشاوره آنلاین ارائه دهند.

جهت تماس با وکیل حقوقی می توانید از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره 9099070545 تماس برقرار نمایید

مشاوره با وکیل حقوقی، به این معنی است که می توانید قبل از اینکه شخص از شما اتهامی برای شروع وکالت پرونده در آن موسسه حقوقی یا دفتر وکالت بگیرد، در مورد پرونده خود با یک وکیل حقوقی صحبت کنید. به عبارت ساده، می توانید مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی داشته باشید، سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از خدمات آن وکیل حقوقی برای رسیدگی به مسائل حقوقی خود استفاده کنید یا خیر؟

مشاوره با وکیل حقوقی، مقدمه ای برای صحبت با وکیل در مورد پرونده خود است، وکیل حقوقی  به شما کمک می کند تصمیم بگیرید؛ آیا می خواهید این فرد را برای نمایندگی خود در مورد موضوع حقوقی یا ادعای حقوقی خاص استخدام کنید یا خیر؟ همچنین استفاده از مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی به شما پیشنهاد می شود

همچنین در این مقاله در مورد وکیل حقوقی تلفنی که کلیه خدمات مشاوره را به صورت تلفنی به شما ارائه می دهد و همچنین وکیل حقوقی آنلاین که در بستر اینترنت و سایت و اپلیکیشن ارائه خدمات مشاوره حقوقی را می نماید توضیحاتی را ارائه خواهیم داد

 

 

وکیل حقوقی

زمانی که مسائل حقوقی پیچیده ای در میان باشد، می خواهید با یک وکیل حقوقی با تجربه صحبت کنید که درک عمیقی از پرونده شما در دست داشته باشد. شما نمی خواهید موضوع حقوقی پیچیده خود را به وکیلی که قبلا روی آن کار نکرده است؛ بسپارید. در ادامه مطلب ما به شما خواهیم گفت، وظایف وکیل حقوقی چیست و باید چه انتظاراتی در مشاوره با وکیل حقوقی داشته باشید.این مشاوره میتواند مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی نیز باشد.

 

 

 

مشاوره اولیه وکیل حقوقی

هنگامی که برای اولین بار به صورت  وکیل حقوقی آنلاین صحبت می کنید، باید تمام مدارک مربوط به موضوع مورد بحث را با خود بیاورید، به عنوان مثال: کپی دستورات دادگاه، قراردادهای پیش از ازدواج، قضاوت ها و سایر قراردادها نیاز است. در یک پرونده مشروط، تمام گواهی فوت و وصیت نامه مربوطه را همراه داشته باشید. اگر وکیل حقوقی برای شما پرسشنامه ارسال کرده است، لطفاً آن را پر کرده و همراه خود بیاورید.مشاوره اولیه با وکیل حقوقی می تواند به صورت مشاوره آنلاین با وکیل باشد.

در طول مشاوره با وکیل حقوقی در مورد مسائل مربوط به پرونده شما سؤال می کند و در مورد شایستگی اقدامات و راه های مختلفی که می توانید ادامه دهید بحث می کند. سپس یک فرآیند انتخاب متقابل وجود خواهد داشت. شما تصمیم می گیرید که آیا می خواهید با وکیل حقوقی آنلاین مورد نظر کار کنید یا خیر؟ همچنین وکیل حقوقی به شما اطلاع می دهد که آیا مایل به رسیدگی به پرونده شما است یا خیر؟ اگر موافق همکاری با یکدیگر هستید، وکیل حقوقی تلفنی شما باید به وضوح محدوده کاری را که باید انجام شود مشخص کند؛ به عنوان مثال: تهیه پیش نویس اسناد، حل و فصل اختلاف، طرح دعوی قضایی و غیره.

در پایان مشاوره اولیه با وکیل حقوقی هزینه پیگیری پرونده شما اکنون قابل پیش بینی است. در این مرحله وکیل حقوقی شما در مورد ساختار هزینه و برنامه پرداخت شما مذاکره خواهد کرد. همچنین، یا در زمان جلسه یا مدت کوتاهی پس از آن، وکیل شما یک قرارداد حفظ مشتری و بیانیه حقوق و مسئولیت های مشتری را به شما ارائه می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از امضا و بازگرداندن قرارداد نگهدارنده، هیچ کاری در مورد موضوع شما انجام نخواهد شد.اینها همه از مزایای مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی می باشد.

 

 

در مشاوره اولیه با یک وکیل چه انتظاری داریم؟

بسیاری از مردم برای گرفتن مشاوره حقوقی، نگران هزینه های مشاوره وکیل حقوقی تلفنی برای پیگیری پرونده خود هستند. اغلب به دنبال اطلاع از این هزینه ها قبل از مشاوره هستند. درک این نکته بسیار مهم است که هزینه پیگیری یک پرونده حقوقی به کاری که ممکن است درگیر باشد بستگی دارد و این کار بسته به نوع و پیچیدگی پرونده بسیار متفاوت است. علاوه بر نوع و پیچیدگی پرونده، باید ساختار هزینه و هزینه های مربوطه را نیز در نظر بگیرید.

 

 

 

 

ساختارهای هزینه مشاوره وکیل حقوقی

1-مشاوره رایگان با وکیل حقوقی

بسته به موضوع حقوقی خاص و نوع قانون، وکلا ممکن است به مشتریان بالقوه مشاوره رایگان ارائه دهند. مشاوره رایگان در قانون صدمات شخصی و حقوق جزا رایج است. هنگامی که یک وکیل حقوقی مشاوره رایگان ارائه می دهد، معمولاً به این دلیل است که یک جلسه بیشتر بر روی موضوع مورد نظر متمرکز شوند؛ که آیا موکل می خواهد وکیل حقوقی تلفنی را استخدام کند و آیا وکیل قصد دارد پرونده را انجام دهد یا خیر؟ مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی معمولاً در طول یک مشاوره رایگان مشاوره حقوقی مربوط به موضوع حقوقی را ارائه نمی دهد، بنابراین هیچ رابطه ای مبنی بر پرونده بین وکیل و موکل ایجاد نمی شود.

2- نرخ ساعتی

ساختار حق الزحمه ساعتی، روشی متداول است که یک وکیل حقوقی برای مشاوره دریافت می کند. پس از برنامه ریزی جلسه، مشتری بالقوه از نرخ ساعتی وکیل مطلع می شود و سپس می تواند با ادامه مشاوره موافقت کند. بیشتر مشاوره‌ها بیشتر از یک ساعت طول نمی کشد. با این حال، اگر کسی درخواست بیشتر داشته باشد، باید حق الزمه وکیل را پرداخت کند. دریافت هزینه برای مشاوره در قانون خانواده یا برنامه ریزی املاک رایج است. در این مشاوره تلفنی با وکیل مشاوره و راهنمایی حقوقی خاصی در مورد پرونده حضور دارد. اگر یک وکیل مشاوره حقوقی آنلاین بدهد، یک رابطه بین وکیل و موکل ایجاد کرده است و باید هزینه خدمات خود را دریافت کند. میانگین نرخ ساعتی مشاوره با وکیل در هر زمینه‌ای از قانون متفاوت است.البته این نرخ با توجه به نوع مشاوره ای که دریافت میگردد متفاوت می باشد و شما بابت مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی هزینه کمتری خواهید پرداخت. همچنین نوع مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی نیز که به صورت چت می باشد متفاوت از دو مورد بالا می باشد.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره با وکیل خانواده

3-نرخ ثابت هزینه

هنگامی که یک وکیل حقوقی از ساختار پرداخت هزینه ثابت استفاده می کند، به مشتری بالقوه یک هزینه تعیین شده برای مشاوره نقل قول می کند. اگر مشتری با هزینه ثابت موافقت کند، معمولاً قبل از جلسه پرداخت را انجام می دهد. هزینه های ثابت مزایا و معایب را برای وکیل و مشتری فراهم می کند. مشتریان می توانند با اطلاع دقیق از هزینه جلسه، بدون توجه به مدت زمان، وارد مشاوره خود شوند. با این حال، اگر جلسه کوتاه باشد، مشتری ممکن است احساس کند مبلغی که پرداخت کرده ارزش زمان دریافتی را نداشته است.این هزینه در مورد نوع مشاوره با وکیل حقوقی به صورت از راه دور نمی باشد.

 

 

عواملی که بر هزینه های وکیل حقوقی تأثیر می گذارد؟

عوامل متعددی وجود دارد که بر میزان هزینه یک وکیل حقوقی برای مشاوره و خدمات حقوقی که می دهد؛ تأثیر می گذارد. سه عامل اساسی بر هزینه های وکیل حقوقی  عبارتند از:

1-نوع کار

نوع کار حقوقی یا حوزه قانونی که یک وکیل انجام می دهد، نقش مهمی در پرداخت هزینه مشاوره ایفا می کند. اگر ساختار مشاوره بیشتر شبیه یک مصاحبه باشد و تعیین کند که آیا موکل و وکیل می خواهند با هم کار کنند، وکیل حقوقی تلفنی احتمالاً یک مشاوره رایگان ارائه می دهد یا هزینه کمتری را دریافت می کند. اما اگر مشاوره شامل مشاوره حقوقی یا راهنمایی خاص برای پرونده باشد، وکیل احتمالاً هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد. آنها به طور بالقوه دانش حقوقی خود را به اشتراک خواهند گذاشت و رابطه مشاوره با وکیل و موکل را تشکیل خواهند داد.

2-سطح تجربه

سطح تجربه یک وکیل حقوقی، همچنین بر میانگین هزینه یک وکیل و هزینه های آنها برای مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی بعدی تأثیر می گذارد. وکلای باتجربه با دانش حقوقی گسترده معمولاً تقاضای بیشتری نسبت به وکلای بی تجربه دارند؛ که تازه کار خود را شروع کرده اند. همان طور که مشخص است، وقت وکیل باتجربه به دلیل تقاضای زیاد ارزش بیشتری دارد.

3-مقدار کار

هر پرونده حقوقی به مقدار کار متفاوتی نیاز دارد. مقدار کار و محتوای مورد بحث در مشاوره بر میزان هزینه ای که وکیل حقوقی برای مشاوره دریافت می کند و چقدر ممکن است برای کارهای حقوقی آینده انجام دهد، تأثیر می گذارد. هرچه پرونده پیچیده تر باشد، وکیل باید از زمان، تلاش و مهارت حقوقی بیشتری استفاده کند.

مشاوره با وکیل حقوقی آنلاین

در روش مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی دیگر نیازی نیست شما به صورت حضوری به محل آمده و درخواست مشاوره را ارائه دهید در این روش از مشاوره آنلاین شما می توانید از طریق تلفنی و یا به صورت چت آنلاین از مشاوره حقوقی آنلاین وکیل حقوقی استفاده نمایید.

 

 

وظایف وکیل حقوقی

وکیل حقوقی در حین انجام وظیفه دارای حقوق و تکالیفی است که باید آنها را رعایت کند. او حقوق خاصی دارد که می تواند از آنها استفاده کند و وظایف خاصی دارد که باید از آنها پیروی کند. وکیل حقوقی نه تنها برای دادگاه بلکه برای موکلان، جامعه و غیره نیز وظایف مشخصی دارد.

  • مشاوره با وکیل حقوقی باید در دادگاه ها، نزد سازمان های دولتی و در امور حقوقی خصوصی به موکلان مشاوره و نمایندگی کند.
  • وکیل حقوقی باید با موکلان، همکاران، قضات و سایر افراد درگیر در پرونده ارتباط برقرار کند.
  • وکیل حقوقی آنلاین باید تحقیق و تحلیل مشکلات حقوقی پرونده را انجام دهد.
  • وکیل حقوقی باید حقایق را به صورت کتبی و شفاهی به موکلان خود یا دیگران ارائه کند و از طرف موکل خود استدلال کند.
  • وکیل حقوقی باید اسناد و مدارک حقوقی مانند دادخواست، تجدیدنظر، وصیت نامه، قرارداد و سند را تنظیم و پیگیری کند.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره حقوقی قوه قضائیه

در ادامه مقاله مواردی که جزو زیر شاخه های وکیل حقوقی قرار می گیرد را به شما معرف میکنیم

وکیل حقوقی ملکی | وکیل حقوقی تلفنی ملکی

وکیل حقوق ثبت برند | وکیل حقوقی آنلاین ثبت برند

وکیل چک | وکیل حقوقی تلفنی چک

وکیل خانواده | وکیل حقوقی تلفنی خانواده

وکیل طلاق | وکیل حقوقی آنلاین طلاق

وکیل قراردادها | وکیل حقوقی تلفنی قراردادها

وکیل حقوقی کار | وکیل حقوقی تلفنی اداره کار

وکیل حقوقی گمرک | وکیل حقوقی تلفنی گمرک

وکیل پرونده های حقوقی | وکیل حقوقی آنلاین

وکیل حقوقی در تهران

و….

 

 

مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی
یکی از خدمات مهمی که در سالهای اخیر بسیار از انها استفاده شده است مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی می باشد در این نوع از مشاوره شما لازم نیست دیگر به دفتر وکالت وکیل مراجعه نمایید و فقط کافی است با واریز هزینه مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری و به صورت تلفنی سوالات خود در زمینه حقوقی را مطرح نمایید در این نوع از مشاوره شما با توجه به دقایق مکالمه ای که با وکیل حقوقی داشته اید هزینه پرداخت می نمایید و هزینه اضافی از شما اخر نمیشود
در مشاوره حقوقی تلفنی شما باید وکیل مورد نظر خود را از بین وکلایی که در سایت وجود دارند انتخاب نمایید و سپس بعد از شماره گیری شرکت داخلی وکیل مورد نظر را شماره گیری نمایید.
در صورتیکه برای پرونده های حقوقی خوب نیاز به یک وکیل با تجربه دارید می توانید از مشاورانی که در سایت مشاوره تلفنی پاسخگو 24 عضو شده اند مشاوره دریافت نمایید.

وکیل حقوقی آنلاین چیست؟

در مورد وکیل حقوقی باید اشاره کرد که روش های متفاوتی برای ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد که یکی از این روش ها مشاوره حقوقی آنلاین می باشد که در این بخش از مقاله به آن میپردازیم. بسیاری از افراد هستند که تمایل چندانی به دریافت مشاوره از طریق مراجعه حضوری و همچنین از طریق تماس تلفنی ندارند و دوست دارند از وکیل حقوقی به صورت آنلاین دریافت مشاوره داشته باشند که در این روشهای مشاوره با وکیل حقوقی شما از طریق چت با وکیل حقوقی دریافت مشاوره می کنی که به این نوع مشاوره در اصطلاح مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی گفته می شود. و شما می توانید بعد از ثبت نام در سایت های وکالت در یکی از آنها ثبت نام نموده و بعد از پرداخت هزینه وکالت مشاوره لازم را دریافت نمایید.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت