دریافت مشاوره کنکور سراسری

مشاوره کنکور سراسری

جعفر نژاد مقدم

کارشناسی: مهندسی هوافضا
ارشد:هوافضا-هدایت و کنترل
دکتری: مدیریت آموزشی
رتبه کنکور: 624
مدرس فیزیک پایه و کنکور دبیرستان های: سلام،سیدالشهدا، خاتم،تلاش و علامه حلی
مشاوره کنکور و معاون آموزشی

راضیه قاطعی

مشاوره تحصیلی رشته تجربی
سی سال سابقه تدریس و مشاوره ،برنامه ریزی تحصیلی،پشتیبانی در تمام مقاطع تحصیلی
هدایت تحصیلی
انتخاب رشته کنکور سراسری
مشاوره شخصی مشاوره مهارت های زندگی
مشاوره توسعه فردی مشاوره غلبه بر اضطراب و استرس

جهت برقراری ارتباط با مشاور تحصیلی بعد از خرید بسته مشاوره اقدام به تماس با شماره 02191307970 نمایید، برای تماس با تلفن ثابت با شماره 9099070545 تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ابتدا در سایت عضوشده و سپس اقدام به خرید بسته مشاوره نمایید

مشاوره کنکور سراسری – مشاوره آنلاین

یکی از مراحل مهم زندگی هر فردی کنکور سراسری است چون اینده تحصیلی و شغلی او مشخص خواهد شد در اینجا ما می خواهیم به شما کمک کنیم با دریافت مشاوره شانس موفقیت خود را افزایش دهید.در این مقاله توضیحاتی در مورد مشاوره آنلاین کنکور سراسری را ارائه خواهیم داد تا بتوانید بهترین مشاوره کنکور سراسری را انتخاب نمایید.

 

مشاوره کنکور سراسری- مشاوره تلفنی کنکور سراسری

کنکور سراسری یکی از مراحل سخت و دشوار جوانان است که به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های داوطلبان تبدیل شده به گونه‌ای حتی خانواده‌های آنان نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند.

برای شرکت در کنکور سراسری دو گام مهم وجود دارد که اول اینکه به توانایی‌های بالقوه و بالفعل خود اعتماد کامل داشته باشید و دوم داشتن یک راهنما برای ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه ناجی شما در شرایط سخت باشد، در حقیقت برای رسیدن به قله موفقیت در کنکور نیاز به اسبابی دارید که مسیر را برای شما هموار کند.

یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت در این مسیر بره‌گیری از مشاوره کنکور و استفاده از یک برنامه ریزی اصولی و منظم است که در این نوشتار می‌خواهیم این عوامل را مورد بررسی قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

مشاوره کنکور سراسری چیست؟

همانطور که در قسمت‌های فوق نیز بیان کردیم دریافت مشاوره کنکور سراسری یکی از عوامل موفقیت در کنکور است حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که مشاوره کنکور سراسری چیست و چه کاری را انجام می‌داد؟

مشاوره آنلاین کنکور سراسری دانش و آگاهی کامل را در خصوص برنامه ریزی درسی، مطالعه مفید، ضرایب درس‌ها در کنکور، رشته‌های مختلف دانشگاهی و ظرفیت و شرایط پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور دارد و به افراد کمک می‌کند تا با توجه به شرایط و زمان خود برنامه ریزی درسی داشته باشند و خود را برای کنکور سراسری آماده کنند.

همچنین یک مشاوره کنکور سراسری به افراد کمک می‌کند تا با انتخاب یک هدف واقع بینانه در خود انگیزه ایجاد کنند و با جدیت کامل در این مسیر تلاش نمایند.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره دانشگاه آزاد

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور سراسری

افرادی که می‌خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند گاها دانش و تجربه کافی در زمینه مطالعه دورس، شیوه صحیح تست زنی، بهترین منابع کنکور، چگونگی مدیریت زمان اهمیت جمع بندی و مرور در ماه‌های پایانی، بودجه بندی کنکور و نحوه صحیح تطابق با آن برخوردار نیستند و نیازمند راهنمایی افراد متخصص در این زمینه می‌باشند.

استفاده از یک مشاوره کنکور سراسری بهترین روش برای کسب اطلاعات در خصوص آزمون سراسری و مشخص کردن هدف می‌باشد که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مشاور کنکور سراسری از تجربه آن‌ها در برنامه ریزی درسی و مطالعاتی بهره ببرند.

مشاوره کنکور سراسری می‌تواند به دانش آموزان دبیرستانی، داوطلبان پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه‌ها و…. مشاوره ارائه بدهد.

نکاتی پیرامون شرایط موفقیت در کنکور سراسری:

اهمیت دروس عمومی را نادیده نگیرید

شاید شما هم در ذهن خود اینگونه تصور میکنید که وقت خود را بیشتر برای دروس تخصصی بگذارید و با توجه به ضریب بالای این دروس در صورت موفقیت در این دروس موفقیت شما در کنکور قطعی خواهد بود اما این موضوع بسیار خطرناک می باشد و طبق تجربه مشاوران تحصیلی دروس عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و در رقابت های نزدیک تعیین کننده می باشند.

انتخاب منابع صحیح برای شرکت در کنکو ریاضی

یکی از مواردی که برای موفقیت در کنکور ریاضی حائز اهمیت می باشد موضوع منابعی است که شما قرار است طبق آن منابع خود را برای کنکور ریاضی آماده نمایید در نتیجه یک مشاور خوب می تواند به شما کمک نماید که وقت خود را روی منابع آموزشی که دارای ارزش آموزشی کمی می باشند نگذارید.

بررسی کارنامه داوطلبان سالهای گذشته:

یکی دیگر از امارهای دقیق و رایگانی که در اختیار شما می باشد کارنامه داوطلبان سالهای گذشته می باشد که شما با بررسی دقیق این کارنامه ها متوجه خواهید شد که با چه درصد هایی تقریبا چه رتبه ای کسب خواهید کرد در نتیجه از اشتباه در محاسبه درصدها برای موفقیت دور خواهید شد.

حل نمودن سوالات کنکورهای سالهای پیش:

یکی از دیگر مواردی که برای موفقیت در کنکور بسیار مهم می باشد ئ تجربه ثابت کرده است همواره سوالات تکراری هر ساله در کنکور خواهیم داشت استفاده از تست های سالهای گذشته می باشد که با زدن این تست درصد موفقیت خود را افزایش خواهید داد. و همچنین بسیار دیده شده است که شباهت های سوالات نیز امکان پذیر می باشد.

استفاده از تجربیات مشاور کنکور سراسری یعنی استفاده از تجربیات یک نسل

یمی از نکاتی که در مورد مشاوره در حوزه کنکور سراسری باید در نظر داشته باشید این مشاوران سالها با محصلان مختلف بوده اند و مشاوره داده اند و شما با استفاده از تجربیات این مشاوران بسیاری از اشتباهاتی را که نفرات قبلی انجام داده اند را تکرار نخواهید کرد. همچنین این امکان وجود دارد که شما به صورت مستقیم با رتبه های سالهای پیش نیز مشاوره دریافت نمایید که این موضوع یعنی مکالمه بی واسطه با رتبه های برتر در افزایش انگیره و اعتماد به نفس شما بسیار تاثیرگذار است

برنامه غذایی چه تاثیری در موفقیت ما در کنکور دارد؟

شاید وقتی حرف از برنامه غذایی می شود شما به یاد فعالیت های بدنی و بدنسازی می شوید ولی این دیدگاه شدیدا غلط می باشد و انرژی ای که شما با فعالیت های فکری و ذهنی می سوزانید بسیار بالا می باشد و در نتیجه داشتن یک برنامه غذایی خوب و منظم کمک بسیار زیادی به شما خواهد نمود تا بتوانید با بهترین کارایی و استفاده از تمام پتانسیل خود برای کنکور سراسری آماده شوید.

یک مشاور کنکور سراسری با تجربه و کارا به شما برنامه غذایی مناسبی نیز ارائه خواهد داد تا بتوانید با این برنامه غذایی در درصد موفقیت خود را بالا ببرید.

شرکت در کنکور های آزمایشی کلید موفقیت

در هر آزمون – امتحان و حتی مسابقه ای شرکت در ازمونها و مسابقات ازمایشی می باشد که شما میتوانید خودتان را بسنجید که چه قدر آماده کنکور هستید و همچنین در شرایط مختلف می توانید خود را بسنجید که چه قدر تاثیر پذیر می باشید.در نتیجه حتما پیشنهاد می شود که در کنکور های آزمایشی شرکت نمایید.

افزایش سرعت در مطالعه شدنی است

از دیگر نکاتی که در این قسمت از مقاله مشاوره کنکور سراسری قصد داریم به آن بپردازیم افزایش در سرعت مطالعه می باشد.

شاید همیشه در ذهن ما این موضوع جریان دارد که ما باید بتوانیم میزان ساعات مطالعه را افزایش دهیم تا بتوانیم از دیگران پیشی بگیریم البته این موضوع درستی می باشد ولی به یاد داشته باشید که زمان ما محدود می باشد و ما در روز بیشتر از 24 ساعت زمان نداریم و هرگز نمیتوانیم به صورت غیر استاندارد نیز درس بخوانیم و کم کردن خواب از یک مقداری بیشتر باعث کاهش بازدهی ما می شود.

نکته ای که در اینجا قصد داریم برای شما بازگو نماییم موضوع افزایش سرعت خواندن مخصوصا در دروس عمومی می باشد. شما اگر میخواهید در رقابت کنکور سراسری از دیگران پیشی بگیرید باید تکنیک تند خوانی را یا بگیرید تا بتوانید با افزایش سرعت خواندن در وقت خود صرفه جویی نمایید.

 

 

ویژگی‌های مشاوره کنکور سراسری

در قسمت فوق اهمیت مشاوره کنکور سراسری را بیان کردیم حال شاید این سوال در ذهن نقش ببند که یک مشاور کنکور سراسری چه ویژگی‌هایی دارد یا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای پاسخ به سوال فوق بارزترین ویژگی‌های یک مشاور کنکور سراسری را بیان خواهیم کرد: ‌

  • مشاور کنکور سراسری باید دارای تجربه نسبتا بالایی باشد و مبنای کار او شناخت توانایی‌ها و نقاط ضعف داوطلب باشد و با لحن محبت آمیز و دلسوزانه به تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف داوطلب اقدام کند.
  • یک مشاور کنکور سراسری یک برنامه روتین را برای همه افراد ارائه نمی داد ابتدا توانایی‌های فردی و ظرفیت دورنی فرد را می‌سنجد سپس یک برنامه شخصی و کاملا اختصاصی به او ارائه می‌دهد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مشاور حرفه‌ای کنکور سراسری پیگیری مداوم و سنجش تغییرات داوطلب است اگر برنامه ارائه شده توسط مشاور دارای استانداردهای باشد باعث ایجاد تغییرات سازنده می‌شود و این تغییرات باید توسط مشاور به طور مدوام رصد شور و این مسئله موجب ایجاد انگیزه و شوق در فرد خواهد شد و او را نسبت به آینده امیدوار‌تر می‌کند.
  • یک مشاور حرفه‌ای باید از سرکوفت زدن، ترساندن، بزرگ نمایی بی مورد کنکور، سرسری گرفتن توانایی‌های داوطلب و بی توجهی به حرف‌های او و لحن خشک و آمرانه خودداری کند.

وظایف مشاوره کنکور سراسری

  • برنامه ریزی مناسب

شاید ابتدا بسیاری از دانش آموزان گمان کنند که برنامه ریزی کار ساده‌ای است اما اولویت بندی دورس برای مطالعه، جمع بندی و مرور و انتخاب کتاب‌های آموزشی کار بسیار مهمی است.

برنامه ریزی درسی یکی از وظایف مهم مشاوره کنکور سراسری است در واقع یک مشاور باید با توجه به شرایط و زمان دانش آموز برای او برنامه ریزی کند.

  • پیگیری و پشتیبانی

از دیگر وظایف مشاور پیگیری و پشتیبانی داوطلب است او باید روند درسی دانش آموز را پیگیری کند و چنانچه در بخشی‌هایی از مطالعه دچار اشتباه شد به او راهکار بدهد.

  • انگیزه بخشی

مهم‌ترین کار مشاوره کنکور سراسری انگیزه و امید به دانش آموزان است یک مشاور کنکور با تجربه می‌تواند به دانش آموز کمک کند تا از مسیر اصلی دور نشود.

  • آگاه‌سازی خانواده ها

یکی دیگر از وظایف مشاور این است که خانواده را آگاه کند متاسفانه بسیاری از مشکلات در سال کنکور به روابط دانش آموز و خانواده باز می‌گردد عدم آگاهی خانواده از رفتار صحیح می‌تواند در مطالعه دانش آموزی وقفه ایجاد کند.

  • آنالیز درسی دانش آموز

مشاور کنکور سراسری باید وضعیت درسی دانش آموز را در هر مبحث و کتاب بررسی کند نقاط ضعف او را شناسایی کند و برای آن‌ها راهکار‌هایی ارائه بدهد.

  • ایجاد استراتژی برای رسیدن به هدف

هر دانش آموز کنکوری هدف خاصی دارد و برای رسیدن به آن هدف باشد مسیر را طی کند یک مشاور خوب باید در ابتدا هدف دانش آموز را بررسی کند و اگر او هدف ندارد یک هدف مشخص برای داوطلب پیدا کند تا انگیزه کافی برای مطالعه را داشته باشد.

همچنین مطالعه نمایید:مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور سراسری تجربی

یکی از بهترین و پر کاربرد‌ترین رشته‌های گروه نظری رشته علوم تجربی است و طرفداران زیادی را در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دارد اما آنچه که حائز اهمیت است اطلاع از شرایط پذیرش در رشته‌های سطح بالا این رشته و کسب موفقیت است.

از مسائل هم برای کنکور سراسری تجربی برنامه ریزی درسی است در واقع داشتن یک برنامه ریزی اصولی و دقیق پله‌ای برای قبولی در یکی از رشته‌های تحصیلی و دانشگاه‌های معتبر کشور است.

شما می‌توانید از یک مشاوره کنکور سراسری تجربی کمک بگیرند و شانس قبولی خود را افزایش دهید یک مشاور به شما کمک می‌کند تا علاوه بر برنامه ریزی درسی و زمانبندی مطالعه اطلاعات دقیق در خصوص زیر شاخه‌های رشته تجربی و شرایط پذیرش در دانشگاه‌های معتبر کشور کسب کنید.

مشاوره کنکور سراسری ریاضی

گروه آزمایشی ریاضی نیز یکی از بهترین رشته‌هایی شاخه نظری است که طرفداران زیادی دارد، مشاوره کنکور سراسری ریاضی به افراد کمک می‌کند تا با بهترین و شناخته‌ترین منابع درسی و کمک درسی و درس خواندن با برنامه ریزی دقیق وبه رشته و دانشگاه مورد علاقه خود راه پیدا کنند بنابراین دریافت خدمات مشاوره کنکور سراسری ریاضی بسیار مهم است.

برنامه ریزی درسی و مطالعه مدوام و مستمر برای شرکت در کنکور ریاضی نیز مانند سایر رشته‌ها ضروری است فرد می‌تواند به کمک مشاور با توجه به شرایط و زمانی که دارد برنامه ریزی درسی داشته باشد و شانس قبولی خود را در کنکور ریاضی افزایش دهد.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

مشاوره کنکور سراسری انسانی

علوم انسانی نیز یکی از گروه‌های آزمایشی کنکور است که طرفداران خاص خود را دارد و از میان رشته‌های پرطرفدار این گروه آزمایشی می‌توان به حقوق، روانشناسی و رشته‌های مدیریتی اشاره کرد که هر یک مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری هستند در این گروه آزمایشی دریافت مشاوره کنکور برای رسیدن به نتیجه مطلوب الزامی است.

یک مشاور کنکور سراسری انسانی داوطلب را از بهترین منابع مورد نیاز و انواع کتب درسی مطلع می‌تواند و بهترین شیوه مطالعه هر درس را از جمله ریاضیات، فلسفه، تاریخ و… را به او می‌گوید.

یکی از موارد مهم برای رسیدن به بهترین نتیجه در آزمون سراسری و ورود به رشته‌های تاپ داشتن برنامه ریزی درسی است.

برنامه ریزی کنکور علوم انسانی باید براساس هدف داوطلب یعنی قصد قبولی و پذیرش در کدام رشته و دانشگاه را دارد تنظیم شود علاوه بر این باید توانایی‌ها و استعداد فرد نیز در برنامه ریزی مدنظر قرار بگیرید تا فرد برای اجزای آن دچار مشقت و سختی نشود.

مشاوره آنلاین کنکور سراسری

 مشاوره آنلاین کنکور سراسری یکی از شیوه‌های مشاوره است و افراد می‌توانند در هر زمان یا مکانی که باشند از طریق بسترهای آنلاین از جمله پیام رسان‌های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام، صفحه چت بات‌ها و… با مشاور کنکور سراسری ارتباط برقرار کنند و سوالات و ابهامات خود را بپرسند.

مشاوره تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تلفنی کنکور سراسری برای افرادی که فرصت مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند بهترین راه حل است آن‌ها می‌توانند بدون عدم محدودیت مکانی با مشاور ارتباط برقرار کنند و از او مشاوره دریافت کنند.

مشاور کنکور سراسری در خصوص نحوه خواندن دورس، تست زنی، زمان بندی مفید برای مطالعه، انتخاب هدف و تعیین رشته و دانشگاه مدنظر مشاوره ارائه می‌دهد شما می‌توانید از طریق شماره تلفن با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

هزینه مشاوره کنکور سراسری

هزینه مشاوره کنکور سراسری با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود اما به طور کلی هزینه مشاوره تلفنی و آنلاین نسبت به هزینه مشاوره حضوری ارزان‌تر و مقرون به صرفه است و بسیاری از مردم می‌توانند از این شیوه‌ها استفاده کنند.

برای کسب اطلاع از هزینه مشاوره کنکور سراسری با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

حتما بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور

 

 

سخن پایانی

به پایان این مطلب رسیدیم امید است از خوانش این نوشتار لذت ببرید اگر نیاز به مشاوره کنکور سراسری دارید با شماره 9099070545 تماس بگیرید و از آن مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت